Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Råeste trekning ever. Alle topplagene i England fikk absolutt verdensklassemotstand. Kanskje en liten fordel for Arsenal.

 

Best var det at United fikk det i mine øyne verste laget, Inter :p

 

Men alt kanskje, jeg har på følelsen at vi ikke får se tre engelske lag i semien i år.

 

Noen som vet oppsettet videre, med kvartfinaler?

Lenke til kommentar
Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd.

 

Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende.

 

Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like.

Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag...

Lenke til kommentar
Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd.

 

Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende.

 

Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like.

Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag...

 

hehe

Lenke til kommentar
Herre jemini for en trekning. Hele den uka i februar kommer jeg nok til å ligge på etterskudd.

 

Blant de beste trekningene noensinne, helt utrolig at ingen spanske og engelske lag møter hverandre med fire lag hver i sluttspillet. Strålende.

 

Real - Liverpool, det ække hverdagskost. Me like.

Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag...

 

Det han mente var engelsk-engelsk og spansk-spansk trekning, som Hewitt forklarer og Onyx fikser.

Lenke til kommentar
Hva er det du har røyket? Real - Liverpool er jo et oppgjør mellom spanske og engelske lag...

Leste artikkelen fra UEFA i ettertid: ''No clubs from the same association could be pitted together, while sides that met in the group stage were also kept apart.'' Dette her visste jeg ikke før nå.

 

Fredagskveld, gut. Alle skal være glade.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...