Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi fortsetter sånn er vi det begge to.

 

Chelsea ser ut til å vinne igjen, noe som legger press på Liverpool. Uheldigvis takler de som oftest press ganske bra, så regner med 3 poeng til de også. Altså tror jeg at de to i toppen beholder avstanden på 7 poeng ned til oss. Håper på Villa senere i kveld. Hadde vært fantastisk morsomt om de hadde tatt CL-plassen foran Arsenal.

Lenke til kommentar
Hvis vi fortsetter sånn er vi det begge to.

 

Chelsea ser ut til å vinne igjen, noe som legger press på Liverpool. Uheldigvis takler de som oftest press ganske bra, så regner med 3 poeng til de også. Altså tror jeg at de to i toppen beholder avstanden på 7 poeng ned til oss. Håper på Villa senere i kveld. Hadde vært fantastisk morsomt om de hadde tatt CL-plassen foran Arsenal.

Ærlig talt så er det Liverpool eller Chelsea jeg håper mister en CL-plass, Arsenal spiller en fotball jeg vil se ute i Europa.

Lenke til kommentar
Hvis vi fortsetter sånn er vi det begge to.

 

Chelsea ser ut til å vinne igjen, noe som legger press på Liverpool. Uheldigvis takler de som oftest press ganske bra, så regner med 3 poeng til de også. Altså tror jeg at de to i toppen beholder avstanden på 7 poeng ned til oss. Håper på Villa senere i kveld. Hadde vært fantastisk morsomt om de hadde tatt CL-plassen foran Arsenal.

Ærlig talt så er det Liverpool eller Chelsea jeg håper mister en CL-plass, Arsenal spiller en fotball jeg vil se ute i Europa.

Helt enig, men nå ser det ut til at begge de to kommer på 4. plass eller høyere, så da må vi ta til takke med det vi får :)

Lenke til kommentar

første eller andre på united! Chelsea blir enten for sterke, eller så havner de på andre...

 

Liverpool kan komme på alt fra 2 (hvis alt går bedre enn eg tror) til 5 plass i år! Tviler på at de vinner. Min tro, ingen halshugging nå snella pools ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
første eller andre på united! Chelsea blir enten for sterke, eller så havner de på andre...

 

Liverpool kan komme på alt fra 2 (hvis alt går bedre enn eg tror) til 5 plass i år! Tviler på at de vinner. Min tro, ingen halshugging nå snella pools ;)

Liverpooll kan komme på alt fra 1. til 5. plass. Hvorfor kan de ikke vinne?

Siden dere har den svakeste stallen av topp 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...