Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos bananer, jeg holdt på å tryne på TG fordi jeg tråkket på et bananskall. Fikk skikkelig tegneseriefølelse :p

 

hahhaha, var det deg? var rett bak stolen min det. men ikke min banan. holdt på og datt sammen av latter.

 

hahaha så sinnsykt komiskt ut. hehehe

Lenke til kommentar

TS rekka er The Survivors rekka. De har en egen hjemmeside, og de annonserer den på forumet på hjemmesida til TG. De har den vel som et alternativ til de som skal på TG og ikke har noen andre å sitte med, og som ikke vil sitte med randoms. De søker også etter folk som er på TG for første gang.

Lenke til kommentar

Men en del av konseptet er at de skal få tak i folk som ikke har noe annet sted å sitte og/eller er nye på TG. Da er det vel på TG's egen side det passer best å annonsere rekka? Det kan og hende at det er TG som selv arrangerer denne rekken. De vil jo at nye folk skal føle seg velkomne på TG.

Lenke til kommentar
TS rekka er The Survivors rekka. De har en egen hjemmeside, og de annonserer den på forumet på hjemmesida til TG. De har den vel som et alternativ til de som skal på TG og ikke har noen andre å sitte med, og som ikke vil sitte med randoms. De søker også etter folk som er på TG for første gang.

Tror kanskje jeg joiner dem neste år da hvis jeg ikke får med noen. Da det blir mitt første TG :)

 

Eller blir jeg utstøtt og mobbet her for evig tid da? :p

Lenke til kommentar
Men en del av konseptet er at de skal få tak i folk som ikke har noe annet sted å sitte og/eller er nye på TG. Da er det vel på TG's egen side det passer best å annonsere rekka? Det kan og hende at det er TG som selv arrangerer denne rekken. De vil jo at nye folk skal føle seg velkomne på TG.

 

Var med på TS-rekka sitt første år, i 2008. Var med på HW-rekka nå i år, og vil anbefale HW-rekka til alle førstegangsreisende. HW-rekka er en fin gruppe mennesker, og (om du vil) kommer du lett i kontakt med folk. ;)

 

Og nei, det er ikke TG som arrangerer TS-rekka. Men all honør til "tigersager" og resten av gjengen som legger i en kjempeinnsats for The Survivors.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...