Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bli med på HW-rekka?

 

Er jo et helt utrolig samhold på HW-rekka.

+1! var maks kult og komme innom å hilse på folk!

 

Navnet trenger jo bare å stå der under TG. Senere har det ikke så mye å si om det forsvinner eller ikke...

 

Men jeg stemmer for både navn og nick. Kjekt å vite hvem som er hvem på forumet og hva de heter i virkeligheten... ;)

Vi får jo lapp på bordet vårt med navn og dill (men ikke du fordi du blir pusha vekk fra stedet :p)

Mulig jeg skriver ut et A4-Ark med fet skrift, klipper et "navneskilt" og gaffer det. Funker sikkert.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Oh, nå fikk jeg en superdupergod idè som sikkert har blitt nevnt og forkasta tidligere. Ang. t-skjortene, hva om tok med seg hver sin utskrift av avatar m/nick på sånn strykepapir, og en person stiller med strykejern, så får alle nicket sitt på t-skjorta til neste år! :cool:

 

Er strykejern lov forresten? Rart det ikke er nevnt i reglene allerede!

Hei, da foreslår jeg at noen spør arrangøren av TG kunne sørge for at strykejernet fra i år er der under TG10 :)

Forøvrig er jeg noe usikker på hva slags strykepapir du snakker om, men jeg hadde nok tatt med meg noe sånt til neste års T-skjorte om muligheten er tilstede :)

 

Ja, jeg tror jeg skal feste opp et skilt med nick og navn på hylla mi til neste år. Så ser folk som går forbi hvem som sitter der... :wee::dremel:

Kanskje lage et skilt med børstet stålfinish?

 

Teh SpecialForce @ TG

 

*Drømme*

Jeg skal gaffe et skilt med navnet mitt på hodet :ermm:

Du er ikke så vanskelig å kjenne igjen :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

nick på t-sjortene er kult. men da må man nok fikse det selv. eventuelt at alle heter "arne" :p

 

det var som vanlig hyggelig på hw rekka. liker godt at vi sitter midt i salen, der er det best med tanke på temperatur.

 

fikk også hilsa på noen, overraskende nok så presenterte de fleste seg med vanlig navn, noe som var litt forvirrende...

 

dog så er jeg noe eldre enn de fleste her, så jeg følte meg noe malplassert til tider :p

Lenke til kommentar
nick på t-sjortene er kult. men da må man nok fikse det selv. eventuelt at alle heter "arne" :p

 

det var som vanlig hyggelig på hw rekka. liker godt at vi sitter midt i salen, der er det best med tanke på temperatur.

 

fikk også hilsa på noen, overraskende nok så presenterte de fleste seg med vanlig navn, noe som var litt forvirrende...

 

dog så er jeg noe eldre enn de fleste her, så jeg følte meg noe malplassert til tider :p

er det ikke normalt å presentere seg med navn da? hvis noen spør så er det jo normalt å si nick, men

hilste jeg på deg btw?

Lenke til kommentar

Hah, jeg kan hilse på alle med mitt vanlige fornavn. Det er fordi jeg er så glup å ha et nick som ikke er langt fra sannheten. En vakker dag skal jeg søke om å få skifte navn til The Martine i folkeregisteret. Gleder meg <3

 

Forøvrig opplevde jeg heller at de jeg hilste på fra HW-rekka faktisk introduserte seg med nick. Det er tross alt det enkleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...