Gå til innhold

LBP trofe sammarbeid


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere som har spillet sjekke om oppdateringen fjernet sangen?

 

Oppdateringen kom ca. klokken tre i natt, og jeg sjekket brettet like etterpå og da var sangen der fortsatt :)

Jeg synes den er fin, så jeg håper de ikke fjerner den helt fra spillet, men kanskje bare legger inn en ny versjon uten akkurat de linjene fra koranen.

 

Når vi er inne på sanger i spillet. Herregud, låta på det første Wedding-brettet er fet! :w00t:

Lenke til kommentar

Blir med på dette jeg også, men jeg får dessverre ikke spillet for ordinær release, muligens noen dager senere og, i og med at jeg planlegger å bestille fra VGP.

 

PSN: Blodappelsin

 

Edit: Forresten, er tanken at vi bare lager et kort brett som folk kan hearte for å få trofeet? Som flere her har sagt, vil også jeg ha ekte stats på brettene mine.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Blir med på dette jeg også, men jeg får dessverre ikke spillet for ordinær release, muligens noen dager senere og, i og med at jeg planlegger å bestille fra VGP.

 

PSN: Blodappelsin

 

Edit: Forresten, er tanken at vi bare lager et kort brett som folk kan hearte for å få trofeet? Som flere her har sagt, vil også jeg ha ekte stats på brettene mine.

 

Jeg skal ihvertfall bare lage et "blankt" brett som fol her hearter, som sletter jeg det når jeg har fått trophyet.

Lenke til kommentar

Hvor mange er vi nå?

 

 

Jeg kom på nå at vi trenger jo ikke nødvendigvis 50 forskjellige mennesker for å få det til. De fleste har vel flere brukere på maskinen sin - en amerikansk og en japansk konto - og vi kan jo hearte brett i LBP fra de brukerne også :p

 

Eks:

Alle brukerkontoene på min PS3 er venner på PSN.

Alle dere i tråden har addet min bruker Stavaas som venn på PSN.

"Stavaas" i LBP hearter alle i som svarer i denne tråden.

De andre brukerkontoene på min PS3 kan lett finne ut hvilke baner "Stavaas" har heartet og kan da hearte dem igjen.

 

Siden jeg har totalt fire "brukere" på min PS3 kommer jeg til å hearte hver enkelt i denne tråden fire ganger. Jeg håper alle andre i tråden med flere PSN-kontoer kommer til å gjøre det samme :thumbup:

 

Vi får jo kanskje ikke nok folk til å skrive seg på i denne tråden, så da er jo dette en genial måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...