Gå til innhold

LBP trofe sammarbeid


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Jeg har også fått spillet mitt nå. Skal forsøke å legge opp en bane litt senere i dag. Har allerede hjertet de fleste som er nevnt i førstepost, men vil gå igjennom å sørge for at jeg har fått med alle litt senere.

 

Jeg vil også gjøre som Mokko foreslår. Enkel og relativt blank bane til hjerting, som slettes etter trofeét er oppnådd.

 

Blodappelsin: Bare fullfør opplæringsmodulene i creator-delen av spillet, så får du mye du kan bruke til å lage baner.

 

tidus2k4: På tide å oppdatere førsteposten? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk enklere å få 50+ hjerter på banen sin hvis du lager en som bare er bittelitt morro å spille, enn det er hvis du bare slenger ut en som er helt tom.

 

Min bane som ble mekket sammen på en halvtime har allerede fått 72 hjerter. Majoriteten av de hjertene kommer fra tilfeldige folk på nettet som likte banen min, ikke folka i denne tråden. Det er de hjertene som er rettet mot deg som utgiver som er vanskeligst å få. Der har jeg 25 nå. Og jeg er ganske sikker på at jeg har fått ca halvparten av de hjertene av div nettvenner og tilfeldige personer, igjen, ikke folk fra denne tråden.

 

Og jo kulere banen din er jo flere hjerter får du som utgiver også.

Lenke til kommentar
Bare for å skryte: Yay, har fått denne trophien uten noe hjelp

Jeg heartet deg for lenge siden :)

 

Er ikke vanskelig å få den ettersom man kun trenger 50 hearts på sine levels totalt. Har du 5 brukere på din egen ps3 så kan du lage 10 brett og hearte de med alle sammen. Eneste er å få 30 hearts på deg som person, men det ordner seg :p

Lenke til kommentar

Jeg må nesten få takke BadSmile, WinZapp og LittleBig-Me for laget i går. Jeg har nå alle 2x, 3x og 4x stickers/objects takket være dere :p

Så var det vævlig bra teamwork for å få den ene stickeren som hang så høyt oppe i lufta på The Frozen Tundra.

Mangler bare en sticker på Dancer's Court og en eller to på Collector's Lair så har jeg 100% på alle :w00t:

 

Platinatrofeet er så næææææært!

 

Jeg er med på mer i kveld om det er noen som trenger hjelp eller bare vil ha litt gøy, og så håper jeg for guds skyld at de får bedre servere snart, for den laggen vi opplevde i går var hinsides alt annet jeg har sett. Dessuten er det så jævlig plagsomt når man må restarte spillet etter å greid en bane fordi alt henger og ingen kan reise tilbake til poden.

Lenke til kommentar
Jeg må nesten få takke BadSmile, WinZapp og LittleBig-Me for laget i går. Jeg har nå alle 2x, 3x og 4x stickers/objects takket være dere :p

Så var det vævlig bra teamwork for å få den ene stickeren som hang så høyt oppe i lufta på The Frozen Tundra.

Mangler bare en sticker på Dancer's Court og en eller to på Collector's Lair så har jeg 100% på alle :w00t:

 

Platinatrofeet er så næææææært!

 

Jeg er med på mer i kveld om det er noen som trenger hjelp eller bare vil ha litt gøy, og så håper jeg for guds skyld at de får bedre servere snart, for den laggen vi opplevde i går var hinsides alt annet jeg har sett. Dessuten er det så jævlig plagsomt når man må restarte spillet etter å greid en bane fordi alt henger og ingen kan reise tilbake til poden.

 

Ikke noe problem, jeg hadde det ihvertfall gøy. Var sykt teamwork med den stickeren oppe i lufta ja!

Lenke til kommentar
Jeg blir lett med på mere gøy i kveld :cool:

Var så sinsykt deilig og endelig klare å få den stickeren oppe i lufta der :p

 

Dæven er alle jeg spillte med igår oppe nå? Jeg skulle tro det var dødt her nå, men det var det visst ikke. Kanskje på tide å legge meg?

 

Anyway, var artig ja, og er helt klart med på noe ikveld også.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Da var mitt lille brett publisert. Det er ganske kort, bare noe hoppegreier og sånn.. Inneholder også en nøkkel til en av mine BETA-baner. Sletter/Publiserer det på nytt når heartingen er over.

 

Søk på nicket mitt (Felles00) eller "Mokko's Testlevel".

 

Skal prøve å hearte de fleste i morgen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...