Gå til innhold

LBP trofe sammarbeid


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banen min fra betaen er der. har oppdatert den litt, men lurer på om den har blitt litt for vanskelig på et punkt :p . den heter ihvertfall littlebig batmobile. vet ikke helt hvordan mellomrommene er, men bare å legge meg til også. Vil at dere skal hjerte den :thumbup: . når serverene kommer opp da :p.

Lenke til kommentar

Faksimile fra Dagbladet:

 

"PSN: Ravnsort søker tøyvenner i LittleBigPlanet for uskyldig morro og litt slåssing online. Liker turer i skog og mark. Prøv også mitt brett "The Quicky", selv om det er relatict jalla. Håper det finnes noen likesinnede sekkgutter og jenter der ute. Åpen for det meste sånn sett"

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd forskjellige brett av varierende kvalitet har jeg funnet ut at dette (og lignende ting) bidrar til litt for mange dårlige brett, som allikevel får god ranking og blir profilert på "cool levels"

 

Jeg kan fjernes fra denne listen ettersom jeg bare kommer til å hearte brett/brukere jeg faktisk kan anbefale til andre.

 

Jeg kommer nok til å sjekke ut brett til folk herfra, men håper da at det er litt kvalitet over de ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd forskjellige brett av varierende kvalitet har jeg funnet ut at dette (og lignende ting) bidrar til litt for mange dårlige brett, som allikevel får god ranking og blir profilert på "cool levels"

 

Jeg kan fjernes fra denne listen ettersom jeg bare kommer til å hearte brett/brukere jeg faktisk kan anbefale til andre.

 

Jeg kommer nok til å sjekke ut brett til folk herfra, men håper da at det er litt kvalitet over de ;)

 

Nettopp derfor jeg mener at alle her inne bare skal publisere et "blankt" brett, som de sletter etter å ha fått trophy-en. Da bidrar vi til at bare ordentlig gode brett får betegnelsen "Cool levels", og samtidig synes jeg det er morsomst å faktisk kunne se om folk liker brettet mitt, i stedet for masse fake stats.

Lenke til kommentar

Er enig med Mokko. Meningen her er ikke å få hypet brettet mitt opp. Om det er heartet eller ikke har lite å si for om det dukker opp på "cool" levels. Det er bare å hearte uten å kommentere på f.eks Cool, så holder det seg i bakgrunnen.

 

Men fjerner deg seff fra listen om du ønsker det. Så får du heller si ifra om du vil være med igjen :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Kuff1 og SirKratos, dere er lagt til i førstepost :)

 

Begynner å bli mange bra brett ute å går. Har vanvittig lyst til å lage et brett på nivå med de som topper nå, men jeg eier ikke fantasi :\

Vi får vente til MM legger til flerspiller støtte i kreasjon-delen av spillet. Tenkte på å starte smått med noen konsept jeg har tenkt litt på, men det blir for det meste bare drodling og idèmyldring. Men klarer ikke helt å realisere det siden jeg har brukt for liten tid i kreasjon-delen av spillet hittil, trofèjakt og onlindelen spiser opp kaka.

Lenke til kommentar
Kuff1 og SirKratos, dere er lagt til i førstepost :)

 

Begynner å bli mange bra brett ute å går. Har vanvittig lyst til å lage et brett på nivå med de som topper nå, men jeg eier ikke fantasi :\

 

Good. Men en liten ting. Jeg kommer ikke til å hearte dårlige/tomme baner. Bare de som faktisk er litt kule. Jeg bruker nemlig hearted-siden i LBP ganske ofte. Og med en masse drittbaner i tillegg til de jeg faktisk liker blir det bare rot. Men jeg kommer til å hearte så mange folk som mulig på lista i førstepost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...