Gå til innhold

LBP trofe sammarbeid


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Kuff1 og SirKratos, dere er lagt til i førstepost :)

 

Begynner å bli mange bra brett ute å går. Har vanvittig lyst til å lage et brett på nivå med de som topper nå, men jeg eier ikke fantasi :\

 

Good. Men en liten ting. Jeg kommer ikke til å hearte dårlige/tomme baner. Bare de som faktisk er litt kule. Jeg bruker nemlig hearted-siden i LBP ganske ofte. Og med en masse drittbaner i tillegg til de jeg faktisk liker blir det bare rot. Men jeg kommer til å hearte så mange folk som mulig på lista i førstepost.

 

Igjen, hvis alle bare hadde laget et blankt brett som folk hjerter, og når de har blitt hjertet xx antall ganger og fått troféet, så SLETTER de banen sin. Da forsvinner vel hjertet fra listen din, og alle problemer løser seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om folk bare skal hjerte baner de synest er kule så er denne trofe sammarbeid-tingen dødfødt :shrug:

 

Om alle gjør som Mokko sier sa er det vell ikke noe problem? ;)

Går det ann? For hvis ikke vil jo dette ødelegge LBP communityet lett, da det til slutt bare vil være en bunsj med baner uten innhold som alle hjerter. Da kommer de på topp og de andre kommer ikke frem slik som de burde. Dette vil bli et stort problem hvis alle på de større gamer forumene får samme ideen.

Lenke til kommentar

 

Om folk bare skal hjerte baner de synest er kule så er denne trofe sammarbeid-tingen dødfødt :shrug:

 

Om alle gjør som Mokko sier sa er det vell ikke noe problem? ;)

Går det ann? For hvis ikke vil jo dette ødelegge LBP communityet lett, da det til slutt bare vil være en bunsj med baner uten innhold som alle hjerter. Da kommer de på topp og de andre kommer ikke frem slik som de burde. Dette vil bli et stort problem hvis alle på de større gamer forumene får samme ideen.

 

 

Ganske sikker på at det går an, ja. Sletter/fjerner du en bane fra publiseringen, så vil den jo forsvinne, og den vil vel sannsynligvis bi fjernet fra "Mest hjertede baner" eller hva det nå heter.

 

Men hvis man først skal gjøre det sånn, så synes jeg alle skal gjøre det. Lag en blank bane til hjerting her, så kan du heller reklamere for dine "ekte" baner her.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...