Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på.

 

Til dere håpefulle så må jeg nok bekrefte det tc sier her. Det er fullt :)

 

Edit: folk må selvfølgelig få lov til å lage de lagene de vil :) Kanskje det er på plass med et FIFA-forum her på forumet?

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på.

 

Til dere håpefulle så må jeg nok bekrefte det tc sier her. Det er fullt :)

 

Edit: folk må selvfølgelig få lov til å lage de lagene de vil :) Kanskje det er på plass med et FIFA-forum her på forumet?

 

 

takk for tillatelsen kansje vi skal spille mot hverandre en gang om jeg får et lag på bena :D

Lenke til kommentar

Jepp. Det var veldig bra spilt. Alle bidro til at vi stod med 6-2-1 i stats. Og vi har spilt mot mange gode motstandere og. Endelig begynner spissrollen å sitte for meg, ble et par viktige mål. For min del må jeg perfeksjonere løsningene når vi kommer flere mot keeper. Hadde en tre-fire assists på den måten i går, og ca like mange som gikk til helvete. Avslutningene har ihvertfall begynt å sitte, bommet vel kun på en sjangse som jeg burde sette (alene mot keeper).

 

Dette går veien gutter! Blir nok ingen spilling på meg i kveld, men dere har jo hverandre på MSN så det er bare til å spille på egenhånd.

Lenke til kommentar
Jepp, ser ikke noe gale i det. Why fuck with something that works :)

 

Hehe...så enig så enig :)

 

 

hehe ja så at monzilla sine ideer har vert bra og var 100% enig med han da jeg så førsteposten, derfor jeg først ville bli med her men som vanelig er jeg for sent ute:D

og da "stjelte" jeg litt her og der fra førsteposten hans her og lagde min egen:D

 

fint å høre at det gikk bra i går for dere :D, også hørte jeg feil eller har monzilla begynt å skore også, var vel på tidde hehe:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...