Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gi en liten oppsummering fra gårsdagens.

 

Motgangen for Laget med stor L måtte komme. Vi gikk fra 8-1-2 til 9-2-7 i stats.

 

Dette har mange forklaringer. Vi hadde en spiss som (forhåpentlig vis) hadde midlertidig måltørke. Undertegnede greide ikke å holde det høye nivået som han har holdt tidligere. En del slurv i forsvar. Så hadde vi en ving som ikke var helt konfortabel med plassen. Alt i alt så var vi veldig lite samspilt. Men det er sånn som kommer. Det som er viktig er et folk er lojal mot opplegget. Ellers har de ingenting i klubben å gjøre. Men det har også vært en del uforklarlige hendelser. Feks et tilbakespill til keeper der keeper hopper over ballen (!). Spillere som står i ro når de ikke er aktive slapp vi inn minst to mål på. Samme i motsatt ende, noen spillere ble stående i ro i offside.

 

Til det positive. Vi fikk låne tc47 fra gamer dot no. Han er en ressurs for den klubben han spiller i. Den er jævlig grei. I fire av de fem kampene vi spilte hadde vi vunnet om vi hadde satt sjangsene våre. Samspillet mellom undertegnede og tc47 ble bedre og bedre. Hardkjerne som spiss viste også stigende form. Kom til mange sjangser, men det satt rett og slett ikke den kvelden. Siste kamp vi hadde spilte han ving, og der leverte han en drøss med assists, for ikke å glemme at han ironisk nok puttet etter bare et par spilleminutter.

 

Nei, vi tar med oss det positive. Håper tc47 vil komme på lån til oss litt oftere. Engavif, vi savner deg der fremmesom spiss!

Lenke til kommentar

Hei monzilla!

 

Har ikke vært hjemme så dermed ikke noe spilling. Skulle inn nå for å komme med en ganske trist nyhet. Har fått meg jobb som jeg begynner i morra. Jobben er som regel på kvelden og da blir det vanskelig å være med i denne klubben når det som regel er spilling på kveldstid.

 

Når jeg leser den siste posten din og hører at jeg faktisk er savnet som spiss så føler det som at jeg svikter klubben. Beklager dette.

Lenke til kommentar
Skal bare si at jeg skal bli her permanent :)

 

You made my day! Vi spiller nå btw

 

Når jeg leser den siste posten din og hører at jeg faktisk er savnet som spiss så føler det som at jeg svikter klubben. Beklager dette.

 

Uff det var litt synd. Men du skal få lov til å bli, så kan du være med de gangene du har sjangs. Gratulerer med ny jobb :) Du svikter ingenting, det er et spill og selvsagt prioriterer vi den virkelige verden

Lenke til kommentar

Jepp. Regner med at du ikke jobber 7 kvelder i uken :) Bare kom deg på MSN når du er klar for spilling du, sjangsen for at noen andre er online og KTS er meget stor!

 

Nå har del 1 av klubbens mål blitt oppfylt: få inn en gjeng med aktive spillere.

Del 2 kommer naturlig når samspillet sitter mer og mer: resultater :)

 

Det viktigste vi skal gjøre nå er å ha det gøy og moro.

Lenke til kommentar

Ja mine damer og herrer, her kommer kveldens oppsummering.

 

Ble 4 timer med kamper i kveld og. Nå begynner samspillet å sitte slik jeg vil. Vi har faktisk klatret fantastiske 4. divisjoner. Vi tapte 1 kamp i kveld (en av de første). Ellers ble det seire, og et par uavgjorte.

 

Rollene har vært klart fordelt, og vi har kjørt over lag selv om vi er 5 stk som spiller. Det tyder veldig bra.

 

For å oppsummere min egen innsats: Engavif - vi savner deg som spiss! Jeg treffer faen ikke vannet om jeg faller ut av en båt!

 

På to dager har vi spilt nesten 9 timer. Det er imponerende. Og litt nørdete. Men mest imponerende.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er GM (manager), men ja, det er fullt. Det er jeg ganske sikker på.

 

 

ok og da blir det "krangel" om jeg lagger min egen klubb eller hvordan bir det for dere?:D

 

skal selfølegelig prøve å ikek ødelegge noe av laget deres med at noen bytter lag som jeg tviler på, men hadde vert morsomt å vert med på et lag eller lagd eget lag:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...