Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, det var litt synd men for min del var det antallet og mye forskjellige spillere hovedgrunnen til splittelsen. Diskusjonen om stemningen tar vi IKKE her :) . Punktum.

 

Det er mye gode folk på gamer dot no laget og flere av de er velkommen om vi har plass og om klubben deres faller i fisk. Denne klubben faller nok ikke i grus. Om _noen_ aksepterer invitene så er vi 6 stk. Det vil bli utskiftninger på de som ikke er aktive, og det er pr dags dato èn person som er i umiddelbar fare for å bli sparket ut pga det ikke har vært spilt noen kamper enda.

 

Oppdaterer førsteposten litt senrere når jeg har tid.

 

Meg? :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jepp, det var litt synd men for min del var det antallet og mye forskjellige spillere hovedgrunnen til splittelsen. Diskusjonen om stemningen tar vi IKKE her :) . Punktum.

 

Det er mye gode folk på gamer dot no laget og flere av de er velkommen om vi har plass og om klubben deres faller i fisk. Denne klubben faller nok ikke i grus. Om _noen_ aksepterer invitene så er vi 6 stk. Det vil bli utskiftninger på de som ikke er aktive, og det er pr dags dato èn person som er i umiddelbar fare for å bli sparket ut pga det ikke har vært spilt noen kamper enda.

 

Oppdaterer førsteposten litt senrere når jeg har tid.

 

Meg? :p

 

 

Nei det er ikke deg...

 

Drar til en kamerat av meg nå. Så får ikke spilt akkurat nå. Er ikke sikker på når jeg kommer hjem. Men kommer hit når jeg kommer hjem.

Ok. Vi prøver kl 19. Hvis folk ikke er med da så blir det ingen flere organiserte forsøk i dag.

 

Stemmer det, jeg er vel bare med på forumet inntil videre ;)

Lenke til kommentar

Hehe nei du ble jo invitert i går så du skal få litt mer tid på deg.

 

For å oppsummere litt.

 

Vi står nå med to tap. Ene tapet var det en av oss som disconnected mens vi ledet 2-0 og 5 spilleminutter igjen. Jævlig surt, men det er sånn som skjer av og til.

 

Andre tapet var en kamp der vi møtte et lag som spiller akkurat slik som oss. Et helvete på jord med andre ord. Laget jobbet ikke samspilt, og vi alle gjorde en del personlige feil mtp balltap, pasningsfeil osv. Det er sånn som skjer. Men vi viste svært god moral da vi hentet 3-1 opp til 3-3. Det er sånn vi liker! At de fikk et flaksemål på langskudd og elendig keeperarbeid er strengt tatt ikke vår feil.

 

Ellers spilte vi uavgjort mot et jævlig kompakt italiensk juventus. Vanskeligste kampen jeg har spilt noen gang tror jeg.

 

I tillegg til dette har vi da vunnet en 2 kamper overlegent.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...