Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg en oppsummering på hvordan det gikk i går?

 

Hvem er med i kveld btw?

 

Har diskuert litt med trust47, og vi tenkte at det kunne være fordelaktig om vi har faste posisjoner. På den måten blir vi mindre sårbare om en eller to ikke kan være med en dag. Så har vi da reserver på de viktigste posisjonene, feks any.

 

Er greit med litt variasjon av og til, for all del. Men vi bør ha en plan B til når vi er få som spiller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi.

 

Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi.

 

Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til.

 

Hvilken formasjon spilte dere? Anelka på topp istedet for Drogba?

Lenke til kommentar
Deilig avslutning i går. Ting gikk ganske trått hele kvelden. Stemningen var egentlig ikke så god til tider. Men så fant vi formasjonen. Jeg for min del fant målet. Trydis og Tc47 fant hverandre. Det kan minne om en romantisk hollywood-film. Det var det ikke. Det var fotballmagi.

 

Målet er å stabilisere seg i 3. divisjon nå. Det tror jeg vi får til.

 

Hvilken formasjon spilte dere? Anelka på topp istedet for Drogba?

 

Ja det var det som ble gjort og 5 opp på to forskjellige custom tactics :) Passing og build up tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...