Gå til innhold

Ny (liten) klubb i FIFA 2009


monzilla

Anbefalte innlegg

Har gruet meg litt til å skrive denne posten, har på ingen måte lyst å kjøre over trydis eller tc47 som laget den første gamer.no klubben på noen som helst måte.

 

Nå har det seg slik at jeg tenker å starte en liten klubb i FIFA 2009. Her kommer litt om hvordan jeg tenker klubben skal være:

 

Maks 6 spillere som spiller aktivt. Med aktive menes spillere som gjerne spiller mer enn et par ganger i uken. Men klubben får et tak på 6 stk.

Laget skal være et demokrati. Vi skal bli enig om hvordan vi skal spille ball. Legge noen grunnregler i bunn.

Vi kommuniserer via MSN før, under og etter en kamp. (regner med at moderatorene syntes det er nok med 1 stk fifaklubb-tråd her inne)

 

Gamer.no sitt lag er et kjempebra lag med masse hyggelige folk. Jeg har lyst å lage et lite lag for at samspillet skal sitte bedre. Man lærer seg bedre sine posisjoner på banen. Man lærer de andre på laget bedre å kjenne. Spiller man med de samme igjen og igjen og igjen bli egentlig hele opplevelsen bedre, og har da vinner man flere kamper. Vinne kamper er både gøy, og ser bra ut for oss statshorer.

 

Er dette noe du kunne ha tenkt å vært med på? Da er det bare til å gi en lyd.

 

Nok en gang, må få understreke at dette ikke er ment som en konkurrent eller rival til gamer dot no-klubben. Dette er et alternativ til de som liker det litt mindre og litt intimt. Vil på ingen måte "stjele" spillere derfra.

 

mvh monzilla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bra det var litt oppslutning.

 

Da kan vi først og fremst bli enig om hva det nye laget skal hete? Trenger ikke å være noe fancy smancy. Forslag?

 

Folk kan forøvrig starte med å adde meg på PSN: emonz.

 

Skriv bare fifaklubb i topicen så vet jeg hva det går i :)

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Okei, da er jeg igang med å adde de som er med foreløbig :)

 

Hvilket lag ja. jeg vil gjerne ha et lag med raske spillere. Føler at Chelsea kan være greit, Drogba er bra på tempo, sykt sterk i kroppen og en rå avslutter. Så har vi deco og cole på vingene som gir bra hurtighet. Midtbanen er duellsterk og forsvaret er både duellsterkt og raskt.

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne vært med, men nettet her er så sugent at det ville lagga veldig. Hvis jeg bare får skaffa meg bedre nett ville jeg likt å være med.

Samarbeidet blir nok veldig mye bedre når man er et litt mer sammensveisa lag.

 

Monzilla, er det greit om jeg adder deg på PSN, da kan jeg lett kontakte deg om jeg er et sted med bedre nett så jeg være med å spille, hvis det er greit ;)

Lenke til kommentar
Joda det er det, men jeg vil ha 6 stk som spiller regelmessig i klubben skjønner du :)

 

Ja, jeg skjønner det, men når nettet her blir bedre vil jeg gjerne være en av de 6(Bare hvis det er en ledig plass da ;))

Det er jo ikke så aktuelt nå, men jeg tenkte bare å si ifra slik at du vet det ;)

Jeg mener ikke å "reservere" en plass, men det er vel greit å si ifra :cool:

Lenke til kommentar

Har nå laget et lag som heter "Laget med stor L" (fantastisk dårlig navn). Vi spiller med Chelsea. Kan folk utveksle MSN-adresser på PM?

 

Tenker at vi spiller kl 18.00 i dag? Passer det for folk? Vi som er så få er avhengig av at folk stiller hehe :)

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...