Gå til innhold

nye talent tree's i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ideér om det nye TT som kommer i dag?

trenger forslag til sepcc's på warlock/warrior/shaman/rogue

Videoannonse
Annonse
Skrevet
øøøø? Kan dere ikke sette dem sammen selv? Er jo bare kos å sette sammen speccs.

De vil ha "über-specc'en". Har sett ganske så mange av de, og dukker opp hver gang det forandres på talents ;)

Skrevet
Er jo bare å lage über speccen selv, er ikke SÅ vansklig for en oppegående person.

Det er sant, men når folk poster for ting som enkelt kan finnes etter et søk på google, vet du hvor lista ligger :)

OT: Jeg foreslår at folk leker litt med talent-kalkulator. Noe av poenget med forandringene i WOTLK er at alle skal få velge sin specc, uten at dette gjør den nevneverdig dårligere i sine roller.

Skrevet

Normalt sett ser jeg for det meste selv hva jeg bør specce (ser gjerne litt hva andre foretrekker for å få en feeling på hvordan det vil funke, men setter alltid opp personlige preferanser), problemet er at jeg har rerolla en priest og er 60 atm, jeg må innrømme at etter updaten i dag har jeg ikke snøring, har rett og slett lyst på for mye i shadowtreet :p

Skrevet
Normalt sett ser jeg for det meste selv hva jeg bør specce (ser gjerne litt hva andre foretrekker for å få en feeling på hvordan det vil funke, men setter alltid opp personlige preferanser), problemet er at jeg har rerolla en priest og er 60 atm, jeg må innrømme at etter updaten i dag har jeg ikke snøring, har rett og slett lyst på for mye i shadowtreet :p

Har lvl 70 priest selv. For øyeblikket vil jeg ha 0/0/61 :p For mye sweet på shadow!

Skrevet (endret)

Huff, vet allerede spec på samtlige av mine characters, trodde dette var slik man fant ut på forhånd?

Kan legge ut mine specs da: (nesten 100% leveling)

Warlock: 9/52/0 (Jeg har cirka 0 spellcrit på gearet mitt :( )

Druid: 58/0/3 (Håper bare Moonfury og Earth & Moon forandringene kom med nå.)

Paladin: 0/5/56 (Bemerk: Leveling)

Shaman: 0/61/0 (For mye bra der.)

Ellers: Hunter (51/10/0) - Doh, go figure :)

Edit: Fikset paladin.

Endret av PSV
Skrevet
Noen som har peiling på om Titan's Grip (siste talentet i fury treet til warrs) gjør at du kan equipe 2H weps i begge hender eller i MH?

Ser forresten sykt op ut. :D

Blizzard har vert ute og sagt at DW 2h ikke skal gjøre mer dps enn hva 1 2h ( arms ) ;)

Skrevet
Noen som kan lage en spec for meg, rogue, bruker fists hovedsaklig og har brukt sub. treet mest til nå.

Takk takk :)

1) wotlk.wowhead.com

2) se på talents

3) bruke skallen

4) tenkte selv

5) slutte å be alle andre gjøre all jobben og heller sette opp specc selv

Skrevet (endret)

Skal si noen har stått opp med det gale beinet i dag.

Vel, jeg har ikke noe problem med å sette opp et build selv, men grunnen er at jeg føler det er bedre å forhøre seg litt rundt først, siden det er folk med langt bedre erfaring enn meg i WoW.

Endret av The Very End
Skrevet
Skal si noen har stått opp med det gale beinet i dag.

Vel, jeg har ikke noe problem med å sette opp et build selv, men grunnen er at jeg føler det er bedre å forhøre seg litt rundt først, siden det er folk med langt bedre erfaring enn meg i WoW.

Greit.. Da setter du opp et build selv.. Så kan vi komme med forslag til ting du kan gjøre bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...