Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som kjøpte via metclubs forhåndssalg og ikke fått billettene enda? Tar jo år og dag!

 

År og dag?

 

De ble lagt ut for salg på torsdagen og det har vært 2 arbeidsdager etter det. Konserten er ikke før til 17.06.2009 så jeg tror faktisk at det går greit hvis det tar et par dager ekstra før billetten dukker opp, jeg tror fremdeles at du kommer inn... :roll:

 

 

Tror det sto at det skulle ta ca 3-5 arbeidsdager eller noe sånt. I allefall 3 dager.

Lenke til kommentar
Tror det sto at det skulle ta ca 3-5 arbeidsdager eller noe sånt. I allefall 3 dager.

 

Jeg er veldig klar over det, jeg skulle bare få fram et lite poeng med at det faktisk er nesten 9 månder til konserten, så hvis de bruker et par dager ekstra så er ikke det et alt for stort problem.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det en mulighet, men den er mye større fra og med i dag av side de anntagelig ikke vet om forhåndssalget igjennom metclub. Og våre billetter helt sikkert ble sendt i løpet av fredagen.

 

Men fly rundt å bekymre seg for det, det orker jeg ikke. Jeg har aldri opplevd at det har blitt borte billetter i posten, men jeg likte ikke at de gikk fra umerkede konvelutter til en hvor det står billettservice over store deler av fronten på den, det skal jeg innrømme, da er muligheten større for at noen kan føle seg fristet...

Lenke til kommentar
Her er kartet jeg tok print screen av når jeg bestillte via metclub.

 

Er en rød ring der jeg tror at jeg sitter. Har section B. Vil tro at det er der den røde ringen er?

 

post-43381-1224507894_thumb.jpg

 

Får ikke frem seteplanen her..har du mulighet til å poste den via imageshack eller tinypic..eventuellt sende på pm? Hadde vert knallbra :)

Lenke til kommentar

Er det kommet noe setlist, eller vil den blir omtrent lik på alle konsertene?

 

01. That Was Just Your Life

02. The End Of The Line

03. The Thing That Should Not Be

04. Of Wolf And Man

05. One

06. Broken, Beat And Scarred

07. Cyanide

08. Frantic

09. Until It Sleeps

10. Wherever I May Roam

11. For Whom The Bell Tolls

12. The Day That Never Comes

13. Master Of Puppets

14. Blackened

- - - - - - - -

15. Stone Cold Crazy

16. Jump In The Fire

17. Seek and Destroy

 

Noe i den duren?

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...