Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja.. da blir det en ekstrakonsert i Danmark da.. folk får jo bare dra dit, har billetter til Oslo jeg så =)

er det kulere det?

 

Ser ikke helt det store å skryte av det nei, men det er jo noen av oss som skal til Kjøben også og som har billetter til Oslo...

 

Jeg ser faktisk at det er ledige billetter til 22.7 i Kjøben ennå, så jeg sitter faktisk å vurderer om jeg skal handle noen billetter til sånn at det blir 2 kvelder i Kjøben med Tallica...

Lenke til kommentar
Er det nummererte seter?

 

Selvfølgelig er det det.

Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være?

Jeg legger ut det bildet like over 16 idag.. Må komme meg hjem først.. Bildet er ikke lenger tilgjengelig på billettservice sine sider.

 

Er det nummererte seter?

 

Selvfølgelig er det det.

Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være?

 

http://www.oslospektrum.no/getfile.php/100...97/Master2c.gif

Det er ikke det som kommer til å brukes til Metallica-konserten..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Flere enn meg som kjøpte via metclubs forhåndssalg og ikke fått billettene enda? Tar jo år og dag!

 

År og dag?

 

De ble lagt ut for salg på torsdagen og det har vært 2 arbeidsdager etter det. Konserten er ikke før til 17.06.2009 så jeg tror faktisk at det går greit hvis det tar et par dager ekstra før billetten dukker opp, jeg tror fremdeles at du kommer inn... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...