Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv å få med deg den nye sterke snusen "Thunder" da vel! Utrolige 16 mg nikotin, og du får den i løs!

Er ikke sikker, men har ikke Skruf Sterk White kommet i Sverige?

Skaff Probe og btw ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får se om jeg finner thunder^^ Tenkte jeg skulle teste strongcut også(aldri testa før) Mulig jeg kjøper et par bokser probe også, men blir litt kvalmenes i lengden så orker ikke et helt tårn med det:P

Skrevet

Synes Probe Whiskey ihvertfall blir veldig ensformig og alt for søt for, så jeg klarer knapt en hel boks før jeg får lyst til å pælme den :p

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Noen forslag til noen nye merker jeg kan teste?

Er ikke så ekstremt mange nye merker, men prøv Thunder, og Skruf Stärk White Portion/Original White Portion.

Ellers vil jeg anbefale probe og Knox.

Skrevet

1 uke uten snus i dag!:woot:

blir nok ikke vanskelig å slutte nei... Kan ikke si jeg føler noe som helst abstinenser el whatever... eneste er at jeg tenker, ah nå har jeg ikke snusa på lenge hadde sikkert fått nikotin kicket som jeg fikk til å begynne med xD

Skrevet

Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? :p

Skrevet
Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? :p

Tyggis ?

Skrevet

Nei, tyggis er no-no, føles ikke som snus i det hele tatt. Jeg har prøvd med sjokolademuffins som man kjøper for 10 kroner i butikken, funker fett :p

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Brunost, boller, brødskiv, tyggis.

Er bare å prøve seg frem ;)

Skrevet

Hva med.... Snus?

Skrevet

faen, jeg ble så sykt lei av lucky strike white portion. Det minner om en dårligere utgave av skruf portion, som ikke holder i lengden. Heldigvis er boksen nå tom, og jeg har kjøpt 2 skruf portion og 3 skruf løs. DIGG :D

Skrevet
Nei, tyggis er no-no, føles ikke som snus i det hele tatt. Jeg har prøvd med sjokolademuffins som man kjøper for 10 kroner i butikken, funker fett :p

Kan ikke tro det er bra for tennene å ha sjokolademuffins oppi der ,, da kan man jo likegreit gå for den der nikotinfrie snusen.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Neh, en saftig pris Ettan er utrolig godt etter middag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...