Mainhead Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Haloisen! som mange sikkert vet begynner MANGE guilder og gå i oppløsning, blant annent den guilden jeg var med i. Derfor dannet jeg og Venner Norske-helter, Rekruttering vil finne sted vær mandag, onsdag , fredag, lørdag:) Vi har et slikt system i guilden , Det er mulig og Låne: Gull, sølv, kopper, tin, vi vil at alle i guilden skal ha like mulig heter det kan også taes opp lån, til våpen, Armor, Osv.. Raid info vil Komme senere, siden Guilden ikke har noen Nett side, kommer vi til og legge ut på Guild info, i ingame. Server: Wildsoul Minste lvl: 35 Høyeste lvl : 80 Hoved kvarter, under REP da sees vi..! Endret 11. oktober 2008 av Mainhead
Blabla1 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Domt at det ikke er noen sånne norske guilder i Battlescar. Må være 18 år og lvl 60 for å komme inn, er bare 40 og 17 år -_-. Hadde vært bra om noen kunne siifra, hvis det er en sånn guild med endel norske på Battlescar.
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Utr olig ekkelt å Lese når du Skri ver slik Som dette. Hvis dere vil rekruttere, så gjør nå det på en oversiktlig måte. I hvert fall slik at det virker litt seriøst. Men lykke til.
El-Deno Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 kontakter du meg ingame Zonked223 så kan vi se hva vi får til Heter "psy" ingame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå