Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Faen heller da. Skal spille mot en kamerat på Live nå, men når vi joiner hverandre står lobbyen bare å loker i noen sekunder før vi får "Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" begge to. Andre som har hatt samme problem? :/

Har ingenting å gjøre med PSN/Live. Det har å gjøre med port. Jeg fikk dette hele 2007 fra okt-des med Fifa 08, men fikset det av å følge noen guides på www.portforward.com. Vel, var egentlig en kompis som gjorde det for meg. Er litt stress for meg :p

Aha, kanskje sant det. Skal sjekke det ut, takk for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen spørsmål om gameplayet.

- Kan man kontrollere skuddene mer enn før? Velge om man skal skyte knallhardt langs bakken, strak rist i nettaket eller skru den i krysset fra hjørnet av 16-meteren?

- Går det i det hele tatt ann å sende i vei et skudd som ikke skrur i det hele tatt?

- Er skruen på skuddene overdrevet?

- Kan man styre med pilene? (X360)

- Går det ann å slå lissepasninger på 60 meter, rett på brystkassa til spillerne? (Xabi Alonso, Scholes, Cesc etc.)

Skrevet

Ja, med litt erfaring. Ja, wtf?. Nei, man har kontroll. Nei, next-gen skal bli kvitt pilbruk. Ja, hvis man er god nok, jeg har gjort det med Scholes i be a pro karrieren og det er herlig som faen når det fungerer, men selvfølgelig er det ikke lett, og det skal det ikke være.

Skrevet

Orker ikke å lese gjennom alt, så sorry hvis det er nevnt fra før.

Det er en gigastor brist med spillet, dessverre på godsaken Be a pro. Nemlig det at man bare kan være en spiller. Kan spille muliplayer, men det er bare singelplayer som er hoved duden i pressen osv. Latterlig at man ikke kan være flere samtidig, som på Euro. Nedtur :(

Skrevet
Orker ikke å lese gjennom alt, så sorry hvis det er nevnt fra før.

Det er en gigastor brist med spillet, dessverre på godsaken Be a pro. Nemlig det at man bare kan være en spiller. Kan spille muliplayer, men det er bare singelplayer som er hoved duden i pressen osv. Latterlig at man ikke kan være flere samtidig, som på Euro. Nedtur :(

Er det ikke det som er hele poenget med Be a pro? Å være kun 1 spiller..

Jeg har ikke prøvd Euro spillet, hvordan er det der?

Skrevet
Da var jeg tilbake etter å ha hatt lekestue med ErlendRU. Siste kampen endte 8-0 :!:

Må innrømme at jeg ga litt opp etter 4-0. Faen så dårlig forsvar Barca har. Men for all del, ikke nevn kampen før da jeg holdt til nesten ut ekstraomgangene med to røde kort. ;) Jeg må tørrtrene!

Skrevet
Da var jeg tilbake etter å ha hatt lekestue med ErlendRU. Siste kampen endte 8-0 :!:

Må innrømme at jeg ga litt opp etter 4-0. Faen så dårlig forsvar Barca har. Men for all del, ikke nevn kampen før da jeg holdt til nesten ut ekstraomgangene med to røde kort. ;) Jeg må tørrtrene!

Men jeg kan jo nevne kampen før der igjen da jeg ledet 3-0 til pause og internetten din "klikka" :!:

Da har Sveerbatov skaffa seg 360 og FIFA :D

LIVE id: Sveern

Legger deg til etterpå. Håper for guds skyld du har headset, begynner å bli lei av at ingen har headset.

Skrevet

Men jeg kan jo nevne kampen før der igjen da jeg ledet 3-0 til pause og internetten din "klikka" :!:

Hehe, den gjorde faktisk det. Stikker ikke selv om jeg taper aldri så mye, hvis jeg ikke er absolutt nødt eller det klikker. :) Det så du jo i siste kampen. Taper med stil hvertfall. :p Men bare vent til ejg får trent litt, ikke spilt noe Fifa på år og dag, så det kommer seg nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...