Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Gamertagen min på 360 er forøvrig ErlendRU, legg meg til om noen vil ta en match en dag. Får prøve å få kobla til den jævla internetten nå da. :p

Jøss, kan du plutselig spille nå? Du ville jo aldri spille på 08 ;)

Ville ikke jeg spille liksom? :p Kan ikek huske det.. Nå skal det sies at 08 skiva har vært fucka en stund også :( Er med på spilling nå hvertfall. Når jeg får tak i spillet that is..

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på om du kan spille Champions league med norske klubber nå?

Ja. tc47 kjørte forøvrig grundig over meg i 3 kamper tidligere.

Så de er altså nå ? :D

Ja, men CL går fortsatt under den falske betegnelsen EFA slik som på 08

Det var ikke "EFA" på 08 da..

 

 

Edit: For norsk fotball altså.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Edit: Gamertagen min på 360 er forøvrig ErlendRU, legg meg til om noen vil ta en match en dag. Får prøve å få kobla til den jævla internetten nå da. :p

Jøss, kan du plutselig spille nå? Du ville jo aldri spille på 08 ;)

Ville ikke jeg spille liksom? :p Kan ikek huske det.. Nå skal det sies at 08 skiva har vært fucka en stund også :( Er med på spilling nå hvertfall. Når jeg får tak i spillet that is..

Jeg har aldri spilt mot deg selv etter at jeg har invitert deg en haug av ganger samt spurt på msn et par ganger.

Lenke til kommentar
Edit: Gamertagen min på 360 er forøvrig ErlendRU, legg meg til om noen vil ta en match en dag. Får prøve å få kobla til den jævla internetten nå da. :p

Jøss, kan du plutselig spille nå? Du ville jo aldri spille på 08 ;)

Ville ikke jeg spille liksom? :p Kan ikek huske det.. Nå skal det sies at 08 skiva har vært fucka en stund også :( Er med på spilling nå hvertfall. Når jeg får tak i spillet that is..

Jeg har aldri spilt mot deg selv etter at jeg har invitert deg en haug av ganger samt spurt på msn et par ganger.

Hehe, får ta en kamp en gang da. ;) Er en stund siden jeg har spilt 08 nå også, så tror ikke nivået er helt på topp akkurat nå men..

Lenke til kommentar
tc47 kjørte forøvrig grundig over meg i 3 kamper tidligere.

 

Hehe ja det gjorde jeg vel :p Nå blir det å spille med Raste og kjøre over han også :)

 

(Kjørte forøvring over Points i 5-7+ kamper i FIFA 08 de siste dagene også :D)

 

Men FIFA 09 blir bare med ps3 folk for nå ihvertfall. Har addet PSN navn og Gamertag til signaturen, så hvis noen som jeg ikke har spiller FIFA 09 (eller noe annet på 360) så er det bare å adde meg. :)

Lenke til kommentar
tc47 kjørte forøvrig grundig over meg i 3 kamper tidligere.

(Kjørte forøvring over Points i 5-7+ kamper i FIFA 08 de siste dagene også :D)

Nå må du ikke overdrive da. Det var 4 (eller 5) kamper. To av dem gikk vel til straffekonk, og noen av kampene ledet jeg jo også før du putta et par på slutten. Så overkjøring er en sterk overdrivelse. ;)

Lenke til kommentar
tc47 kjørte forøvrig grundig over meg i 3 kamper tidligere.

(Kjørte forøvring over Points i 5-7+ kamper i FIFA 08 de siste dagene også :D)

Nå må du ikke overdrive da. Det var 4 (eller 5) kamper. To av dem gikk vel til straffekonk, og noen av kampene ledet jeg jo også før du putta et par på slutten. Så overkjøring er en sterk overdrivelse. ;)

Haha Points, var bare en straffekonk. Og du ledet nesten aldri, men jaja :D Var vel heller du som alltid klarte å ta det til ekstraomganger med et veldig sent mål, men det er jo cred til deg :) Overkjøring er vel en liten overdrivelse ja :p

 

TC47 har så flaks, han putter scoringer mens jeg skriver på msn. Irriterende :p

 

PLeier å være jevnspilt her i gården med tc47 ;)

 

HAHAHA. Tror jeg har vunnet 20/20 kamper mot deg Raste. Jevnspilt up my ass :p

 

Flaks? At du skrev på msn på 6-0 målet? ;) Hva med de andre 5? :D

 

EDIT: til sammen på 08 og 09 blir det vel 40/40 kamper eller noe :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...