Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tc47 kjørte forøvrig grundig over meg i 3 kamper tidligere.

(Kjørte forøvring over Points i 5-7+ kamper i FIFA 08 de siste dagene også :D)

Nå må du ikke overdrive da. Det var 4 (eller 5) kamper. To av dem gikk vel til straffekonk, og noen av kampene ledet jeg jo også før du putta et par på slutten. Så overkjøring er en sterk overdrivelse. ;)

Haha Points, var bare en straffekonk. Og du ledet nesten aldri, men jaja :D Var vel heller du som alltid klarte å ta det til ekstraomganger med et veldig sent mål, men det er jo cred til deg :) Overkjøring er vel en liten overdrivelse ja :p

 

TC47 har så flaks, han putter scoringer mens jeg skriver på msn. Irriterende :p

 

PLeier å være jevnspilt her i gården med tc47 ;)

 

HAHAHA. Tror jeg har vunnet 20/20 kamper mot deg Raste. Jevnspilt up my ass :p

 

Flaks? At du skrev på msn på 6-0 målet? ;) Hva med de andre 5? :D

 

EDIT: til sammen på 08 og 09 blir det vel 40/40 kamper eller noe :)

 

Dummeste jeg har hørt. Du avbrøt flere ganger når jeg ledet på 08 så. :)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke så veldig rart vi taper for tc47 når andre regler gjelder for han. Han fikk lov til å drepe Ronaldo uten at det ble så mye som et frispark :dontgetit:

 

hahahaha du husker den situasjonen ja. tror kanskje jeg tok litt av ballen før jeg gikk inn på Ronaldo. Uansett, hva med resten av kampen? :yes:

 

Det forøvrig HELT JÆVELIG å spille 08 igjen etter en dag med 09. Merker godt forbedringene på den måten.

 

Enig, men det gjelder oss begge ;) Faktisk mer, spilte 09 hele dagen i går og :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Haha, det er jo nærmest umulig siden spillet er lagd at det ikke er frispark så lenge man RØRER ballen FØRST. Så måtte ha vært i "begynnelsen" av taklingen. Men ja, den "flikkflakk-finta" som du kaller det for heter faktisk "Ronaldo Chop" nå :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Merkelig dette spillet her. Har nå flere ganger opplevd å få random røde kort uten at noe tilsier at jeg skal få det, ikke engang en takling. Spillet henger seg opp etter kampene er ferdigspilt og når motstandern blir spilt igjennom (onside) og løper hele veien fra midtbanen og putter den nydelig i mål før dommern blåser av og gir han frispark for en takling jeg påførte han 10 sekunder tidligere har jeg nådd toppen av kransekaka, merkelig bruk av "fordels"paragrafen.

 

Det er ganske tydelig at obstruksjon er fullt lovelig og at man helt fint kan bli myrdet inne i feltet uten å få noe som helst. Noen ganger når jeg kontrer har jeg en spiller som løper på ving, men stopper plutselig uten grunn før jeg rekker å spille han igjennom.

 

Dette spillet begynner å provosere og irritere meg enormt nå, får håpe det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Faen heller da. Skal spille mot en kamerat på Live nå, men når vi joiner hverandre står lobbyen bare å loker i noen sekunder før vi får "Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" begge to. Andre som har hatt samme problem? :/

 

Har ingenting å gjøre med PSN/Live. Det har å gjøre med port. Jeg fikk dette hele 2007 fra okt-des med Fifa 08, men fikset det av å følge noen guides på www.portforward.com. Vel, var egentlig en kompis som gjorde det for meg. Er litt stress for meg :p

Lenke til kommentar
Merkelig dette spillet her. Har nå flere ganger opplevd å få random røde kort uten at noe tilsier at jeg skal få det, ikke engang en takling. Spillet henger seg opp etter kampene er ferdigspilt og når motstandern blir spilt igjennom (onside) og løper hele veien fra midtbanen og putter den nydelig i mål før dommern blåser av og gir han frispark for en takling jeg påførte han 10 sekunder tidligere har jeg nådd toppen av kransekaka, merkelig bruk av "fordels"paragrafen.

 

Det er ganske tydelig at obstruksjon er fullt lovelig og at man helt fint kan bli myrdet inne i feltet uten å få noe som helst. Noen ganger når jeg kontrer har jeg en spiller som løper på ving, men stopper plutselig uten grunn før jeg rekker å spille han igjennom.

 

Dette spillet begynner å provosere og irritere meg enormt nå, får håpe det blir bedre etterhvert.

 

DEt med obstruksjon irriterer meg også, og det med fordel virker det heller ikke helt som at dommern kan. Jeg ble takla på vei til mål, ballen gikk da videre til en av mine andre spillere som var helt alene med keeper og rett før jeg skulle skyte så blåste dommer, utrolig irriterende. Skuddene er også litt rare, enten så skurur de helt vilt eller så går de der jeg vill, eller sp flyr de bortover som om de aldri skal treffe bakken igjen.

 

Men ellers så er jeg veldig fornøyd men spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...