Gå til innhold

For gamere - Hvor gammel er du?


Alder på gamere  

134 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 10
      1
    • 10-12
      1
    • 13-15
      19
    • 16-18
      35
    • 19-21
      19
    • 22-25
      18
    • 25-28
      20
    • 28-31
      7
    • Over 32
      14
    • Jeg vil kun stemme
      0


Anbefalte innlegg

24 år og gameholoiker. Eier per dags dato 8 konsoller og 2 PCer, alle fremdeles aktivt oppe og trør med spilling. Har 2 av denne generasjonens konsoller, lengter etter den tredje (PS3) og spiller i snitt rundt kanskje 2-3 timer om dagen.

 

Spill er noe jeg har vokst opp med, fra soppspisende italiener til jordreddende stumming, jeg har spillet veldig mye.

 

Spill interesse anser jeg som en interesse på lik linje som alt annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 16, Gleder meg til jeg blir pensjonist så jeg kan game 24/7 uten noe vrøvl.

Ser for meg at vår generasjon kommer til å sitt å LANe på gamlehjemmet xD

Det hadde faen meg vært fett! Da kunne staten sagt opp masse aktivitetsarbeidere og heller satset på et par IT-teknikere på gamleheimen.

Lenke til kommentar
Husker jeg skrev med ei på nettet en gang. Da jeg nevnte at jeg hadde vært oppe hele natta og spilt fotballspill med en kompis, ble det fort slutt på den kontakten hehe...

Har drevet litt med nettdating selv og nevner ALDRI at jeg gamer. Og din erfaring viser at det finnes fordommer der ute fortsatt. Jeg tror nok at det blir mindre med årene etterhvert som generasjon etter generasjon blir vant til spilling. Fisking og gå tur i skauen, åh så kjekk han høres ut... Gamer? Fy faen for en nerd.

Lenke til kommentar
Er 16, Gleder meg til jeg blir pensjonist så jeg kan game 24/7 uten noe vrøvl.

Ser for meg at vår generasjon kommer til å sitt å LANe på gamlehjemmet xD

Det hadde faen meg vært fett! Da kunne staten sagt opp masse aktivitetsarbeidere og heller satset på et par IT-teknikere på gamleheimen.

 

 

Hahaha! Ja! Det ER fremtiden! Jeg FØLER det! :!:

 

Uansett, 17 år og har spilt siden før jeg begynte i første. Spill intressen har gått fra tidsfordriv til religion til generell intresse på denne tiden. Tror jeg kommer til å ha dette som hobby i ganske lang tid fremmover, ved siden av å lese bøker. Når jeg blir skikkelig gammel går jeg sannsynligvis over til å mest lese bøker, med mindre jeg gjør som Carlgutt og Lolli foreslår. Virker som en VELDIG god ide.

Lenke til kommentar

Jeg er 13 og har spillt siden jeg var ca.2 år, de første spillene jeg spilte var duke nukem 3d og max payne på pcen til pappa derreter gikk det i barnespill til en alder av 7 hvor jeg begynte å spille james bond og ringenes herre som har utviklet seg til ting som cod4 og halo den dag i dag!

Lenke til kommentar

20 år and still going strong.

 

Helt enig med det som ble tidligere sagt her at gaming er en kjempefin fritidsaktivitet. Jeg vil så mye, mye, mye heller sitte å spille et godt spill enn å skru på tven og se på hotel cæsar, fear factor eller noe annet. Gaming syntes jeg gir meg så mye mer.

 

Men som sagt, det er jo opptil hver enkelt smak

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...