Gå til innhold

Gode co-op spill til 360

MrPets

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått meg lei på Gears of War etter 200 timers co-op spilling, og Army of Two var gøy i en dag. Noen som har noen gode forslag på co-op spill i alle sjangere? Trenger noe til å fylle ventetiden mot Gears of War 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halo 3 er glimrende! Halo: CE og Halo 2 også, forsåvidt. Fable 2 ser ut til å bli fine ting 24 oktober, og Crackdown er vannvittig gøy hvis du kan spille online! :)

Skrevet

Jeg spiller så mye split screen sammen med min fetter som overhodet mulig. Vi har hatt det gøy med samspilling siden vi var 6 år gamle.

(nå er vi 31). Co-op til 360 har vært veldig gøy med Gears of war, Rainbow Six Vegas, Kane and Lynch, Army of Two, Halo 3, Ghost Recon-serien, Denied Ops, og nå venter man på Gears of War 2, call of duty 5, og lord of the rings som kommer i høst. Et bra sted med oversikt finner du her: http://www.co-optimus.com/

Oversikt over alle consoles, samt om det er split screen, online mode, system link, om single player er tilgjengelig som co-op, osv.

Skrevet

200 timer i bare Coop? :ohmy:

Sikker på at det ikke er MP?

Army of Two er jo helt greit, men langt unna Gears.

Ranbow Six: Vegas spillene (1 og 2) er kanskje noe?

Skrevet

Kane & Lynch var helt greit i co-op (koster 99kr på lefdal (ihvertfall i haugesund)). Kan ikke sammenliknes med GeOW, men var gøy så lenge det varte (2 kvelder..).

Skrevet

Skal du ha noe annet enn bare skytespill så anbefaler jeg Viva Pinata: Trouble In Paradise.

Ellers kommende spill som Gears of War 2 og Saints Row 2. Hvis du liker Command & Conquer, så Red Alert 3 som man har mulighet for co-op på helt vanlige missions i.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Gode gamle Doom er faktisk veldig gøy på co-op split-screen!

Kan man spille co-op split screen på arcade versjonen?

(Mener det stod 1-player, 1-4 player xbox live i infoen på marketplace).

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Bare over to måneder gammel tråd ...
UUU, care, nå er den noen timer gammel :)
Skrevet

Noen som har testa ut castle crashers i co-op? Hvordan er det, vurderer å dra med et kvinnfolk, men spørs hvordan hun liker det, da hun hadde problemer med Super Mario Galazy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...