Gå til innhold

Alan Wake-info på fredag? (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette spillet skulle jo være en "killerapp" når Vista ble gitt ut, for å vise hvor bra Vista og DX10 var til spill. Hva skjedde? Skal de ta opp kampen med Duke Nukem Forever i utviklingstid?

Skrevet (endret)

Unntatt at det kommer i løpet av neste år har vi vel ikke hørt noen lanseringsdato, så det hadde vært gøy.

De kan få ha Arena-51nivå når det kommer til teasers og bilder for min del, bare jeg får en lanseringsdato og bekreftelse på at det faktisk kommer.

Er også spent på fortellerteknikken, som de har skrytt veldig mye av, skulle visst revolusjonere den innen spill.

Endret av Snurreleif
Skrevet

Yes! Herlig om det er sant! :D

Veldig synd at de ikke har gitt ut mer info før nå. Jeg har i lengere tid trodd det var kansellert, frem til noen måneder siden.

Skrevet

Alle disse nyhetene og infomøtene om Alan Wake som ikke er 100% bekreftet ender alltid opp med skuffelse. Forventer ingenting dersom vi ikke får en 100% offisiell uttalelse om dette.

Skrevet
Merkelig at ingen her har prøvd demoen. men det har jeg!

konklusjon: merkelig spill. type gå rett plass eller dø og få en ny sjangse.

Er ikke kommet noen Alan Wake demo, så den må du lenger ut på vidda med ;)

Skrevet (endret)

Jeg tviler veldig på det du sier glamongo, men isåfall hvis du har prøvd Alan Wake spillbart som ikke er mulig for allmennheten, hvordan? ;)

Endret av Narrie
Skrevet (endret)

Ifølge min info så skal det komme en Alan Wake trailer, og den tror jeg blir vist på premieren til Max Payne den 14. oktober i Finland, det ble vel kjent for noen dager siden. Har derimot ikke hørt noe om fredag, hmmm. Muligens bare et eksklusivt preview.

Forøvrig er deres kommentarer om utviklingstid latterlige, de har brukt i overkant av 4 år, men de har utvikla sin egen motor. Duke Nukem Forever har brukt 3. parts motor (har dog trasha alt innholdet og starta på ny ett par ganger) og kan dermed ikke sammenlignes at all. Remedy er forøvrig såpass rike at de kan ta den tiden de trenger.

Endret av biXen
Skrevet
Merkelig at ingen her har prøvd demoen. men det har jeg!

konklusjon: merkelig spill. type gå rett plass eller dø og få en ny sjangse.

Høres mer ut som det er demoen til Alone in the Dark du har spilt.

• Opprett ny...