Gå til innhold

Alan Wake-info på fredag? (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste dagen ever!

 

1. Jeg leser at det vil komme demo til Left 4 Dead.

2. Jeg leser førsteintrykket av dead space, og jeg blir VELDIG interresert i det!

3. ALAN WAKE INFO!

Wheeeee! :!:

 

 

Tenkte akkurat det samme.

 

 

Men, står det forøvrig noen plass i artikkelen at det er GODE Alan Wake nyheter? :hmm:

Bam-bam-baaa!

 

 

 

Edit: Ser det står noe om en trailer, men hva om det er en "so long and thanks for all the fish" trailer?

*skrekk og gru*

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Dette spillet skulle jo være en "killerapp" når Vista ble gitt ut, for å vise hvor bra Vista og DX10 var til spill. Hva skjedde? Skal de ta opp kampen med Duke Nukem Forever i utviklingstid?

Nå begynte vel 3dRealms på DNF før Remedy begynte på Max Payne, så de har vel et realt forsprang :tease:

Lenke til kommentar
Jøss, hvor lenge har de holdt på med dette nå?

 

4 år og 7-8 måneder sånn ca.

 

Du kan jo prøve å lage en egenmekka motor og innhold til et 10 timers langt toppspill selv med et team under 50 mann ;) (spill som GTA4 er det hundrevis av folk som jobber med tross alt)

 

Har et godt forhold til Remedy folka og vet at de neppe vil komme med noe om de ikke er fornøyde med det, så jeg tror de har noe fett å vise frem nå. Men det er ikke sikkert at dette spillet egentlig appellerer til så mange som folk kanskje tror :)

Lenke til kommentar

Høres lite trolig ut at de launcher en helt ny filmtrailer så tett opp mot filmpremiereren. Det er vel i rundt disse dager at selve filmen har premiere?

Edit:

Det står jo faktisk iartikkelen i første post:

 

"15. oktober har nemlig Max Payne-filmen premiere i Finland. Det finske spillbladet Pelaaja hevder nå at Remedy vil vise en fersk trailer av Alan Wake sammen med filmpremieren."

 

Så dagens info er uavhengig av Max Payne releasen.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Podcast idag med andre ord, sikkert på finsk :p Mitt råtips er at det blir Alan Wake trailer sammen med Max Payne premieren i Finland.

 

Link: Pelaaja

 

In yesterday’s news Pelaaja said they would have more Alan Wake news later on this week and it seems they were right. They are releasing an interview with Sam Lake, Lead Writer on Alan Wake, in Podcast form on Friday at 2pm EEST.

 

The podcast interview will cover topics such as Alan Wake and how it’s development is progressing and the upcoming Max Payne movie.

 

We don’t know if the podcast will be in Finnish only but if it is hopefully one of our faithful readers can provide us with a transcript shortly afterwards.

Endret av biXen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...