Gå til innhold

Kulturo: Uwe Boll svarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsom lesning :)

 

Vil dere ha en slags samleside med alle tidligere og kommende nettmøter? (Så raskt igjennom etter det, men dersom det finns så kan det hende at jeg missa det :) )

 

Hei,

dette er i planen og skal samkjøres med de andre nettstedene i nettverket.

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar
Ærlig og oppriktig fyr er han nok, men det redder han ikke fra å være en idiot av dimensjoner.

 

Og hva baserer du det på? Kjenner du han personlig?

 

Du er helt "lost" dersom du bedømmer en person for filmene han lager.

 

Jeg kjenner ikke deg, men utfra det du nettopp skreiv er jeg sikker på du er en "idiot av dimensjoner", er det rett av meg å komme til den konklusjonen bare ut av noe du har skrevet i et forum?? Nei, du er selvklart en annen person i "virkeligheten".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Uwe Boll skal virkelig ha kudos får å gjøre det han virkelig liker aller best, selv om de fleste inkludert meg selv mener han er komplett udugelig (oh yes jeg har sett mange av filmene hans og de fleste lukter ballestein)

 

Virker som Uwe har en "Hank-moody" gi F* holdning. You go girl!

Lenke til kommentar
Ærlig og oppriktig fyr er han nok, men det redder han ikke fra å være en idiot av dimensjoner.

 

Og hva baserer du det på? Kjenner du han personlig?

 

Du er helt "lost" dersom du bedømmer en person for filmene han lager.

 

Jeg kjenner ikke deg, men utfra det du nettopp skreiv er jeg sikker på du er en "idiot av dimensjoner", er det rett av meg å komme til den konklusjonen bare ut av noe du har skrevet i et forum?? Nei, du er selvklart en annen person i "virkeligheten".

Ja jeg kjenner han personlig.

Lenke til kommentar

Når selveste Ben Kingsley er helt håpløs i en film så kan du ikke ha prøvd særlig hardt.

 

Har bare sett Bloodrayne, men det så jo ut som om det blant skuespillerne hadde gått sport i å se hvor elendige prestasjoner de kunne slippe unna med.

 

 

"Hater" ikke Boll, men det frister ikke akkurat å se flere av filmene hans.

Lenke til kommentar
You are the king! Most people only say your movies are crap because its become a "funny" thing to do on the internet it even tho they haven't seen all ure movies. Those who give your movies bad score on imdb without having seen them are stupid. Btw, ure gonna make Metal Gear Solid? Heard some rumours :)

i didnt got MGS rights

 

Noe jeg takker høyere makter for!

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Warcraft

Spørsmål fra Magnus:

Hi, are you planning on making a film about warcraft? If not, what can we expect from you in the future?

 

Svar:

i dont get the warcraft rights

 

Stemmer ganske greit, Uwe Boll forsøkte å få rettigheter til Warcraft film men ble vistnok avslått med "When pigs can fly and we need to showle snow in hell".

 

Mannen er og blir tragisk, dessverre helt totalt tragisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...