Gå til innhold

Kulturo: Uwe Boll svarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du klandre Blizzard eller de andre for å gi Boll denne statusen? Den høyeste rangeringen han har på IMDB når det gjelder film er 4,5 med They Wait.

 

Han bruker og "In the name of the king" som et "bevis" på at han burde lage Warcraft filmen, en film som fikk 3.8 i snittkarakter.

 

Hadde han hadt 1 film eller 2 filmer med dårlig karakter så kunne jeg skjønt det men når samtlige filmer han lager havner under 5 merket samt høster veldig mye dårlig kritikk så er jeg meget villig til å konkludere med at han ikke er så veldig flink med det han gjør.

Lenke til kommentar

Nettopp lest gjennom det intervjuet med ham, og mye av det ham sier gir faktisk mening. BloodRayne stinket som film basert på spill, men tenker man film basert på karakteren BloodRayne er den faktisk ikke så ille.

 

Tenker man fra bok til film er det mye som fungerer i en bok ikke fungerer i en film og motsatt. Hvorfor skulle det ikke være det samme fra film til spill? Ta et spill som Baldur's Gate, for eksempel. Hvor mye historie har det som passer i en film? Kutter vi alle NPC'ene og den evige slossingen er det ganske lite igjen til å fylle en hel film.

 

Jeg liker ikke filmene hans mer etter det intervjuet, men jeg forstår dem og tankegangen hans i det minste bedre. ;)

Lenke til kommentar
Greit at han liker hva han holder på med men å drive å sjikanere andre selskap som arrogante (Blizzard) eller ratte ned på Hollywood vitner for meg om en person som har fått smekk på fingrene og ikke fått det som han vil og derfor bestemt seg for å hate dem.

Ja, ironisk nok. Ikke sant?

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...