Gå til innhold

Killzone 2 BETA


Trixhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

får man PM på det forumet hvis man får beta key?

 

fikk en kode! tok 5 min.. :)

 

hmm hvor redeemer man koden?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Huff..det eine mappet her er eit patateisk forsøk på å få til noe som helst (det minste) Hakking og hellvete så det holder. Det andre eg testet forøvrig flaut meget godt!

 

Ellers er det meget ustabilt netverk, enten er det noe hos meg eller så er det noe som plaher BETA. Får NW error -933 ofte når eg svimer rundt i menyen.

 

*spille meir*

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Huff..det eine mappet her er eit patateisk forsøk på å få til noe som helst (det minste) Hakking og hellvete så det holder. Det andre eg testet forøvrig flaut meget godt!

 

Ellers er det meget ustabilt netverk, enten er det noe hos meg eller så er det noe som plaher BETA. Får NW error -933 ofte når eg svimer rundt i menyen.

 

*spille meir*

 

Det fungerte bra da jeg testet tidligere i dag. Har ikke sjekket nå, men kan jo hende pågangen er en del større nå, når arbeidsdagen og skolen er over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

får bare Error jeg :(

 

men fikk testet litt, og må ærlig si at dette var ikke noe voldsomt å rope hurra for, ikke noe nytt, ganske klumpete og trege kontroller,

masse rot, mørkt, var bare run`n`gun.

dette blir nok et SP spill for min del.

og grafikken? skulle ikke det være "the second coming of christ?"

er sikkert satt ned litt i MP men uansett grafikken er ikke noe revolusjon som mange skulle ha det til.

Lenke til kommentar

Ja det eg fikk testet var heilt OK. Grafikken var grei den, virket som ganske labre spiller modeller dog. Det kan vere pga for mye blur på karakterene men det såg ikkje alltid godt ut. Det som er så synd er at dette spillet må spilles med den for min del, forferdelig PS3 kontrollen. Syns rett og slett den er heilt elendig å spille FPS med, heilt ærlig. Ellers tviler eg på dette blir noen revolusjon som mange vil ha det til :p

 

Men eg vil spille meir for å få eit bedre innblikk i galskapen!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn i det hele tatt. Før prøve senere.

 

får bare Error jeg :(

 

men fikk testet litt, og må ærlig si at dette var ikke noe voldsomt å rope hurra for, ikke noe nytt, ganske klumpete og trege kontroller,

masse rot, mørkt, var bare run`n`gun.

dette blir nok et SP spill for min del.

og grafikken? skulle ikke det være "the second coming of christ?"

er sikkert satt ned litt i MP men uansett grafikken er ikke noe revolusjon som mange skulle ha det til.

 

Nei, jeg har i allefall aldri lest noe om noen revolusjon noe sted. Men den skulle være bra, og mest sannsynlig sette en ny standard for fps spill. Noe den sikkert gjør, beste i dag er vel COD4?

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn i det hele tatt. Før prøve senere.

 

Nei, jeg har i allefall aldri lest noe om noen revolusjon noe sted. Men den skulle være bra, og mest sannsynlig sette en ny standard for fps spill. Noe den sikkert gjør, beste i dag er vel COD4?

 

Da er det nok voldsom pågang som er problemet. COD4 satte vel standarden for meg personlig, det er vel derfor det skal ein del til for å imponere om dagen.

Lenke til kommentar

Jupp, det skal mye til å imponere. Og etter det jeg har sett på videoene er selvfølgelig grafikken i topp klass i killzone 2. Men revolusjon? skal litt til da, men grafikken var kanskje en revolusjon i 2005 :p Gleder meg i allefall til å prøve, men skal vente litt til at påloggingsproblemene forsvinner. Synes forresten selv at dualshock 3 er en flott kontroller! Synd det ikke er ps3 vs xbox 360 i noen fps spill, så skulle jeg slått deg Mala :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...