Gå til innhold

Killzone 2 BETA


Trixhead

Anbefalte innlegg

Har du spillt dette Acedemy mappet med 32 spillere? Det er rett og slett heilt forjøvlig kor mye hakking det er til tider, ikkje nettverkslagg, men reall god gammeldags fps drop. Det dreper gameplayet heilt fullt syns eg.

 

Nei, har vel ikke det Mala, men jeg tror deg på ditt ord :) Har vel greid å unngå å spille når trykket er som verst. Får håper de får fixe det til release i hvert fall. Var videoklippet likt din opplevelse av grafikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja det er veldig skarpt når man står stille.

men når man beveger seg, blir det lagt på et blur filter

på folkene også. jeg synes det er en smule for mye post-blur effekter.

men det er egentlig greit.

 

for meg er følelsen jeg får når jeg spiller viktigst, jeg får ikke den av KZ2 av samme grad jeg får ved COD4/Gears 1/2

 

og hvorfor er folka høyere enn meg?

Lenke til kommentar

Grafikken fremstår som skarp slik sett, men som nevnt tidligere syns egdet er litt vel mye bruk av motion blur, spesielt på karakterene rundt deg. Ellers er det lite aliasing ute og går, noe som selvsagt ikkje skader :)

 

Plages dere andre av heilt elendig stemmekvalitet fra spillerene på servere?

 

EDIT: Det at man selv ser merkbart lavere ut enn andre til tider har eg også bemerket meg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har endelig fått tak i kode nå, men hvor er det jeg skal skrive inn denne?

 

Har gått på redeem codes på både EU og US konto, men får at det er feil kode på begge plassene. Hvor er det jeg skal skrive inn?

Da kommer meldingen "The code you entered may not be correct or may no longer be valid. Please check your entries."

 

Fikk koden av administratoren på det forumet som det tidligere ble linket til. Skjønner da ikke hvorfor den ikke fungerer. Noen andre som har en kode, eller er det noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Veit ikkje om den var myntet på meg,

 

Nei, den var til GoMp.

 

Men visste ikke at den var stengt, kanskje noen andre som deler ut? Hvis ikke så kommer det nok flere beta koder etterhvert som med LBP Betaen. Først kom det bare noen få og noen dager senere kom det mange tusen koder til.

Lenke til kommentar

http://www.psxextreme.com/ps3-news/4120.html

 

Lurer på hva dem skal avsløre den 4.desember

Vil tro enten en singelplayerdemo eller lanseringdagen som jeg tror det blir en eller annen gang i Februar :)

 

"We have determined that in recent interviews, the developers appear to be supremely confident in the quality of their forthcoming FPS...and we now know why. It didn't take long for us to understand exactly why Guerilla was so confident, and why every last PlayStation 3 owner on the planet should be pumped. Hell, we won't discriminate; every video game everywhere should be pumped; the PS3 is a worthy purchase for this one game."

 

Selvfølgelig er jeg pumped up to the max angående denne tittelen altså!!

 

Uansett så gleder jeg meg til den 4.desember fordi jeg synes betaen er sinnsyk kul, ihvertfall når jeg dreper 7-11 stk før jeg dør selv i laggette servere og slikt!! :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...