Gå til innhold

Killzone 2 BETA


Trixhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folket, vær advart om mye klaging og syting og lite positive intrykk av denne betaen nedenfor :) Alt er basert på egne erfaringen og preferanser, er du uenig så er det kjempeflott dor deg. For da storkoser du deg nok med dette.

 

EDIT: Når eg tenker meg om er det vel ikkje så populært å legge ut slik om BETA på public forum :p Bare for sikkerhets skyld så fjerner eg dette innlegget :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan nesten ikke forvente så mye av en BETA. Men jeg er veldig fornøyd. Eneste gangene jeg merker fps-drop er når det er opp mot 6-8 stk i et lite rom og avfyrer rocket launchers (som forresten er lattis) og kaster nades og masse annet.

 

Eller så synes jeg ranking-systemet, squad-sysemet, objective-systemet, våpen-feelen, grafikken, animasjonene og omtrent alt er helt genialt. :ph34r:

 

Kontrollen kan du forandre etter hva du selv ønsker, så ser ikke hvordan dette kan være så ille. Jeg bruker alternative 2 tror jeg det het, og det er akkurat det samme som i COD4 om jeg husker riktig. Føles iaffal slik ut når jeg spiller. Stort pluss for kontrollene. Jeg er dog enig med siktinga ikke burde "låse" seg når man sikter.

 

Og det kan bare bli bedre, med tanke på dette er beta og GG får inn tips og feedback fra beta-testere. Så du burde egentlige skrive dette på demmes forum så dem kan lese feedbacken din. Da gjør iaffal "klagingen" og "sytingen" din noe nytte ;)

Lenke til kommentar
Den er tatt vekk i multiplayeren fordi dem er redd for folk skal stå bare i cover og campe der

Fikk oss ett par runder idag praystation :)

Noen av dem headshottene jeg hadde var flotte ikke sant Permo :p

 

Sattan jeg skvatt når du skyt meg bakfra mens jeg skyter på liket ditt :D

 

Ja, jeg skvatt litt selv også. Ble overrasket selv da jeg spawna rett bak ryggen din mens du skjøt på liket mitt :!:

Synd det ikke ble med flere spillere, følte meg litt alene da det var 3 mot 1 :)

Mått dessverre dra litt for tidlig, men vi må få gjentatt det senere også.

Lenke til kommentar

Akkurat. Hvis coversystemet lar deg se bedre uten å bli skutt, er det greit å ta det vekk i MP.

 

Denne fordelen er ekstrem i f.eks R6 vegas. Man er helt trygg bak en vegg, men har full oversikt i 3.personsvinkel.

Killzone har vel coversystem uten å gå ut av førsteperson. Blir spennende å se hvordan dette blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

huff nei, prøver å like dette, men det er som å skyte med luftpistol, høres slik ut også. får ikke noe våpen følelse.

alt blir så blurete at det er vansklig å se folk.

og kulene fyker over alt, føler ingen kontroll på skuddene.

holder ikke at det er bra grafikk når gamplay ikke funker, men får håpe de får strammet opp litt.

Lenke til kommentar
huff nei, prøver å like dette, men det er som å skyte med luftpistol, høres slik ut også. får ikke noe våpen følelse.

alt blir så blurete at det er vansklig å se folk.

og kulene fyker over alt, føler ingen kontroll på skuddene.

holder ikke at det er bra grafikk når gamplay ikke funker, men får håpe de får strammet opp litt.

 

Tror du må sjekke høyttalerene og skjermen din. Greit om du ikke liker gameplayet, har ikke spilt nok selv til å si om jeg liker det eller ikke. Men spesielt blurete er det ikke, og lyden av våpnene høres ikke luftpistolaktig ut.

Lenke til kommentar

Til tider oppleves ting litt for uklart, og fiender/venner fremstår litt slik som leire figurer on the move :p

 

Fikk spikret inn noen timer i dag,spillte bevist på servere med kun maks 16 spillere. FPS er da mye bedre og meir stabil enn røkla som utspiller seg med 32 spillere. Inntrykket bedret seg noe da :)

 

Har enda ikkje fått tilgang til BETA forumet inne på killzone siden desverre, har ein liten liste med bugs eg gjerne ville dele med folket der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...