Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På forsiden til den siden, Nokiafanboy, står det at telefonen vil være i salg i Storbritannia 23 Januar. Kan vi vente oss at den blir å få kjøpt i Norge på samme tid? :dribble:

Jepp. Den er bekreftet til norske leverandører i slutten av januar.

 

Hvor har du disse opplysningene fra? Hvilke levrandører dreier det seg om? Noen som vet om noen butikker som har lagt ut disse for salg(i norge)?

Lenke til kommentar

På komplett står da ubekreftet dato allerede 12.januar, altså på mandag, er det mulig at den kan være her i landet allerede da? eller blir det og håpe litt for mye?

 

Ser forøvrig at deal.no også selger den, dog noe dyrere.

Endret av mhogseth
Lenke til kommentar
Nei, men hva skjedde med prisen på denne da Nokia! Skulle jo være under 3000 jo.

 

 

Kan vel være på grunn av finanskrisa. Euroen står i 10 kr. Dollar i 7. Er 20 - 25 % dyrere enn for 2-3 måneder siden. Ser at Pixmania har den til 5906 ink. frakt.

Endret av Worse
Lenke til kommentar
Nei, men hva skjedde med prisen på denne da Nokia! Skulle jo være under 3000 jo.

 

Dette er prisen før den er lansert i Norge. Prisen i England svarer mer til det Nokia har lovet. £250 = ca. 2600 kr.

 

http://shop.nokia.co.uk/nokia-uk/product.a...=centertsr_5800

 

Tenker at når mobilen lanseres offisielt i landet og det blir enklere for teleforretninger å skaffe den vil økt tilbud føre til en litt mer overkommelig pris :thumbup:

Endret av hk91
Lenke til kommentar

Merkelig at det ikke kommer opp noen priser i prisguiden. At det kun er komplett og pixmania (som jeg har funnet) som har denne i sortimentet tyder vel på at 12.01 er noe optimistisk. Sjekket komplett i går og fant den ikke da, men mulig det var jeg som overså denne. Er uansett fristet til å bestille fra komplett... Må visst tygge litt på dette i helgen.

Lenke til kommentar

12. januar (vet ikke hvor denne datoen er fra) er selvfølgelig tullball. Vi får den nok nåen få uker etter england, hvor den slippes 23. januar.

 

Prisen er nå kjent, og den vil dukke opp i nettbutikker fra ca. 3700 kr i starten. At kronekursen spiller inn er det liten tvil om.

 

Ser ut til at Nokia likevel har lurt oss litt mtp. pris... Jeg tror vi må vente til N97 er på markedet til 5800 virkelig når sitt prispunkt.

Lenke til kommentar
noen som vet hvor mye importen koster? jeg har nettopp bestillt fra finland, ca 2800 inkl. porto + import...

Spørs hva du mener med import. Du betaler ikke toll, men norsk moms. husker i farta ikke om jeg betalte moms på frakt, men du skal i alle fall betale moms på telefonen. I tillegg tar posten litt for jobben med å kreve inn moms. Norsk moms er 25%, så da tar du pris på telefonen din og ganger med 1,25 så får du totalpris inkl moms. Legger du så på frakt og rundt 100 kroner til posten norge er du omtrent i mål med totalprisen din.

Lenke til kommentar
noen som vet hvor mye importen koster? jeg har nettopp bestillt fra finland, ca 2800 inkl. porto + import...

Spørs hva du mener med import. Du betaler ikke toll, men norsk moms. husker i farta ikke om jeg betalte moms på frakt, men du skal i alle fall betale moms på telefonen. I tillegg tar posten litt for jobben med å kreve inn moms. Norsk moms er 25%, så da tar du pris på telefonen din og ganger med 1,25 så får du totalpris inkl moms. Legger du så på frakt og rundt 100 kroner til posten norge er du omtrent i mål med totalprisen din.

 

...og dermed ender man med andre ord opp på ca 3500.- ....

 

kanskje like greit å vente til den kommer i norske butikker, så man slipper å sende den tilbake til finland eller havne bakerst i køen her i landet når man må sende den til service.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...