Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner meg ikke helt på det med å sette opp gmailen.. Første gangen jeg gjorde det så gikk det fint, da henta den de siste mailene jeg har på gmailen. Etter jeg tok en reset og skulle sette den opp på nytt, henter den gamle mail. Og selv om det kommer inn en ny mail, kommer ikke den opp. Fyller seg opp.. Har satt den på pop3. Prøvde å sette ingen begrensning på antall mail inn, men hjalp ikke.. Jeg får heller ikke sletta de kun på tlf.. Blir bare liggende der.. Skjønner ikke helt jeg..:p Noen som har noen tips?

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar
Hmm, flott at man kan skrive med fingrene.

Hvordan er kameraet til å ta bilder? Hørte at det ble litt kornete og sånn ...

 

Kameraet er kjapt og fotofunksjoenene er bra, men det blir dessverre heller dårlig kvalitet på de fleste bildene. Jeg hadde forventet meg litt bedre på denne telefonen. De fleste mobilkamera ta vel bilder som er like bra eller bedre. Sånn jeg har brukt det kan jeg sammenligne bildene med 2 mp kamera som satt på min Sony Ericsson for en god stund siden. Det store problemet er at det blir MYE støy på bildene.

Typisk ... Da får jeg vel bare kjøpe meg et kompaktkamera i tilegg da, slik jeg opprinnelig hadde planlagt, men håpt jeg slapp.

Lenke til kommentar

Kan være det er svar på mitt spørsmål tidligere i tråden, men akkurat nå orker jeg ikke lete.

 

Hvordan har dere fått tak i telefonen? Skulle ikke være på markedet før 1. kvartal 2009 etter det jeg har fått med meg. Skjønte at enkelte land får den tidligere, bestilt derfra?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som poster flere inntrykk og ikke minst bilder og video ???!!

 

er jo helt stille, akkurat som om folk er litt små skuffa og tilbaketrukne :D ? Og til duden som hadde C905 OG (!) n82 hva skal du med så mange phones ? Ikke rart folk blir 'skuffa' over kamera når dem kommer fra top dogen C905 !!

 

Selv kommer jeg fra 6300 og jeg syntes bildene ser flotte ut jeg på denne. Er dette en fullverdig Mp3 spiller da? Vet ikke om den har like god lydkvalitet som Sony walkman (bass osv)

 

Jeg har postet noen bilder tidligere i denne tråden, gå litt tilbake og se. Vi har jo snakket en del om denne tlf syns jeg da..? Folk har vel kanskje tatt skikkelig juleferie, lagt fra seg verdensveven og alt :)

Nå har jeg gått gjennom hele tråden og der var bare to bilder lagt ut.

 

Hva med litt flere folkens? :love:

Lenke til kommentar

Opplever en rar ting med kamera. Når jeg tar bilder er det mye støy. Men når jeg sender de over på dama sin Nokia 6600 blir bildene mye bedre?????? Strange altså! Kvaliteten på bilde er jo helt grei liksom!

 

 

Forøvring er det en FW oppdatering på vei. I noen land er den allerede lansert. De som har fått den kan bekrefte at det fikser de problemene jeg har lest om telefonen. Som varierende lyd ved samtaler, tekst som er borte i sms osv osv osv :thumbup::new_woot: :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar
hvor får dere kjøpt mobilen? Og hvor mye ga dere?

 

Kan dere ikke bla litt bakover i tråden da?Latsabber :dontgetit: Finland er stikkordet :hrm:

Jeg beklager veldig at jeg ikke hadde tid til å traske gjennom 29 sider med innlegg.

Derfor er det så greit når folk ikke irriterer seg og bare gir et raskt og presist svar...så takk så mycket!

Lenke til kommentar
hvor får dere kjøpt mobilen? Og hvor mye ga dere?

 

Kan dere ikke bla litt bakover i tråden da?Latsabber :dontgetit: Finland er stikkordet :hrm:

Jeg beklager veldig at jeg ikke hadde tid til å traske gjennom 29 sider med innlegg.

Derfor er det så greit når folk ikke irriterer seg og bare gir et raskt og presist svar...så takk så mycket!

 

Det er ikke bestemt noen dato ennå. Men det sies i slutten av februar. Må bare vente å se. Prisen sies å havne på i underkant av 3000 kr. Det gjenstår å se nå som Euroen har passert 10 kr. Men ca 3000 kr og slutten av februar.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte forskjellige typer beskyttelsesetui for 5800en, og nå har alle kommet.

Prøvd både silicone case, crystal case og hard rubber case som de så fint heter på englandsk.

 

Etter min mening er hard rubber case den absolutt beste. Ser bra ut, perfekt passform, og er hull til alle funksjoner på mobilen. Dette manglet bla.a crystalcase dekselet.

 

Skal fyre opp noen bilder i løpet av kvelden av de forskjellige i bruk, så kan dere selv se.

 

Fikk også med beskyttelsesfilm for skjermen, og disse passet også bra. Var ferdig kuttet til 5800, så var nesten perfekt passform. Sitter bra, uten bobler, og ser ut til å være godt holdbare.

 

Tenkte å bestille flere av disse, så om noen er intressert i slike, så kan dere bare si i fra på pm.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...