Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet på Telenor sine sider i blå for bedrifts abonnementer nå:

http://bedriftsbutikk.telenor.no/ProductDe...&prod=NOKIA

 

Håper telefonen kommer på lager antatt dato, venta siden september i fjor tror jeg >_>... Bestilt rød versjon fra mShop med FriPrat ^^, pris inkl. 12mnd abonnement 4400kr, ikke så verst med tanke på at abonnementet koster 230 i måneden.

Endret av Deem
Lenke til kommentar
Kommet på Telenor sine sider i blå for bedrifts abonnementer nå:

http://bedriftsbutikk.telenor.no/ProductDe...&prod=NOKIA

 

Håper telefonen kommer på lager antatt dato, venta siden september i fjor tror jeg >_>... Bestilt fra mShop med FriPrat ^^, pris inkl. 12mnd abonnement ca. 4400kr, ikke så verst med tanke på at abonnementet koster 230 i måneden.

 

Ja, det var jo ein god pris-men kvar er den røde?

Lenke til kommentar
*fant svar selv*

 

Viker som om spaceworlds telefoner er svarte.. Men jeg vil sende en melding til spaceworld å spør i morgen..

 

Jeg sendte en melding på den live chatten til Spaceworld for å hørre om telefonen kom i svart. Jeg bare quoter fra meldingene jeg fikk :p

 

Kundeservice:

vi får informasjonen fra leverandør, så jeg skulle tro at den var svart

 

Men vet ikke hvor seriøst jeg skal ta det med tanke på at samtalen startet slik:

 

Andreas:

Hei.. er Nokia 5800 Telenor Låst svart?

Kundeservice:

skal vi se

Kundeservice:

den er vi tom for dessverre, vi har solgt ut alle

Andreas:

Er litt vanskelig å selge ut alle allerede :p Med tanke på at den ikke kommer før enn i februar >.<

Kundeservice:

se link, der står det tomt

.. (litt senere)

Kundeservice:

jeg ordla meg litt feil, vi har selvfølgelig ikke solgt ut noen da. Men jeg skal sende en mail til leverandøren vår for å høre hvilken farge den kommer i.

 

Så da venter jeg i spenning :p /me wants black!

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

Så du har den alså? Er det ein ok tlf?

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

Så du har den alså? Er det ein ok tlf?

 

Ja kjempebra tlf! Men har dessverre litt problemer med det tlf i utgangspunktet skal brukes til, snakking :)Er noe galt med høyttaleren på den. Skal få sendt den inn til rep snart. Går på garantien.

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

 

Virkelig? På bildene er det ganske tydelig at baksiden har et slags kobberrødt skinn, men kanskje det bare er på bildene?

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

 

Virkelig? På bildene er det ganske tydelig at baksiden har et slags kobberrødt skinn, men kanskje det bare er på bildene?

 

Min har ihvertfall ikke det.

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

 

Virkelig? På bildene er det ganske tydelig at baksiden har et slags kobberrødt skinn, men kanskje det bare er på bildene?

 

Min har ihvertfall ikke det.

Ha du kjøpt din i utlandet?

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge gleden for noen her, men om den er blå, sort eller rød har ikke så veldig mye å si. Min er rød, men ser det nesten ikke. Er bare en liten stripe på siden. Legger ikke merke til den fargen i det hele tatt.

 

Virkelig? På bildene er det ganske tydelig at baksiden har et slags kobberrødt skinn, men kanskje det bare er på bildene?

 

Min har ihvertfall ikke det.

Ha du kjøpt din i utlandet?

 

Kjøpte den fra Finland, skulle tro den var helt lik den som lanseres i Norge.

Lenke til kommentar
Ser Tele2 har klar pris med binding.. Ikke noe veldig billig synes nå jeg da;|

 

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/...d/4964/action/1

Kan man ringe for de 149 kronene du må betale i månden?

 

Tror ikke du kan ringe for de pengene, det blir som avbetaling på mobilen... "39 øre per min/SMS uansett hvem du ringer." er uansett god pris, etter 12 måneder går månedprisen ned til null.

Lenke til kommentar

Er i tvil om akkurat det, men man kan jo alltid håpe... Jeg ser nå at mShop har steget månedprisen (med telefon) på Friprat fra 229 til 399 :ohmy: ... Glad jeg bestilte før, håper bare ikke at det blir noe krøll med abonnementet mitt uansett. :hrm:

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...