Gå til innhold

Fant fisk i penis


loathsome

Anbefalte innlegg

Mens han urinerte gled fisken ut av hånden hans og inn i hans urinrør

 

Ikke sjangs i havet at fisken klarte å falle ned for så å svømme mot strømmen og inn i urinrøret. Gutten må jo ha pisset en foss og ignorert at det var en fisk som prøvde å svømme mot urinrøret.

 

Han ville nok se hvordan det føltes å ha en fisk i urinrøret...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden alle later til å tro at guttens historie ikke er sann, tillater jeg meg å spørre hvorfor i svarte huleste han på død og liv (for fisken riktignok) ville finne ut hvordan det var å ha en fisk i urinrøret.

Jeg lurer på hvem søtten tar ut en fisk mens en renser akvariet, for så å gå på dass med denne fisken :hmm: .

Lenke til kommentar

HannaMagnussen, det lever MYE rare mennesker her i verden som de fleste aldri vil forstå seg på. Det finnes de merkeligste fetisher, gutten er 14 år gammal, utforsker litt.. sikkert blitt inspirert av et eller annet han har lest på internett..

Det er mer sannsynlig at han var nysgjerrig på hvordan det var å ha en fisk i urinrøret enn at han holdt fisken i hånda mens han rensa akvariumet, for så å plutselig finne ut at han må på do å tisse og glemmer at han har fisken i hånda og den, mens han står der å tisser tilfeldigvis faller ned i urinrøret hans og klarer å presse seg inn uten at han legger merke til det. Litt av en røverhistorie..

Lenke til kommentar

Iom at jeg bare har loka på forumet pittepittelitt er det kjekt å opplyses om sånt ;) så takker.

 

Forresten; som hobby-akvarist kan jeg opplyse om at en fisk som er oppe av vannet ikke vil forsøke å svømme målrettet noen verdens steder; den vil sprelle ukontrollerbart til den kommer i vann igjen. Fisk-svømmer-inn-i-urinrør-myth busted.

(Ikke at man trenger å være akvarist for å vite det der :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...