Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har installer Windows 7 ultimate, men har problemer med at jeg ikke finner en kompatibel utgave av Acer Empowering Technology, dvs ePower Management, noen som har en link? Skal bruke det til strømplaner (får nå ikke skiftet enkelt), eller finnes det et enklere program slik at jeg ikke trenger det?

Endret av Sky89
Lenke til kommentar

Det visste jeg egentlig, men hadde glemt det. Så takk :)

Hvis maskinen er raskere uten acer-programvaren dropper jeg å installere det.

 

Eneste jeg savner er programvaren til lyden, det var så enkelt å velge mellom innebygget lyd, HDMI m.m. Ingen som tilfeldigvis vet hva programmet heter, og/eller eventuelt har en link til nedlasting kompatibel med Windows 7?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen andre som har problemer med at nettleseren henger seg opp i Windows Vista/7? Uansett hvilken nettleser jeg bruker så henger PCen seg opp titt og ofte, før den plutselig løsner og alt er fint igjen. Begynner å bli rimelig lei av meldingen "Not Responding" i Firefox, mens skjermen blir helt hvit.

 

Har hatt dette så lenge jeg kan huske, problemet er her enda etter formatering. Maskinvare som ikke fungerer som det skal?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvor er mic-en på denne PCen? Hvis den finnes da. Får null lyd på Skype!

 

En anna ting: Lydutgangen har blitt fuckt. Pluggene sitter løst og har dårlig kontakt. Kun lyd i venstre hodetelefon. Noen som har opplevd noe som det? Må jeg sende inn til acer eller kan jeg bare lever til en random el-butikk og betale dem til å fikse det?

Lenke til kommentar

Jeg får absolutt ingen lyd på maskinen i mic-en.

Har formatert og installert win7 64 bit.

Er det noe spesielt jeg må gjøre for å "slå på" micen? Webcam fungerer heller ikke. Kan det ha noe med det å gjøre?

Er det mulig om jeg bare formaterer på nytt så klarer maskinen å finne webcamen og skaffe drivere? Slik at jeg får brukt det?

har prøvd å laste ned masse drivere til cam-et men ingenting fungerer.

Er det snakk om drivere til mic-en også??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...