Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo laste ned filen direkte hvis du har tilgang til wifi. Da trenger du ikke ActiveSync. En annen mulighet er å bruke kortleser og overføre filer direkte til minnekortet.

 

Ja.. gjorde en litt teit vri nå fordi jeg skal ut på tur i helga og syntes det hadde vært gøy å teste film.. men når jeg har bedre tid MÅ jeg få ActiveSync til å virke! :) Tusen takk for hjelpa :D

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min HD :)

 

men lurer på 2 ting:

 

1) Hvordan får jeg "installert" 3G? når jeg prøver og gå innpå feks www.hw.no så får jeg bare feil melding. som om nettet ikker er "installert".

 

2) Hvis jeg kobler meg opp på WLAN/Wi-Fi på nettet mitt hjemme, eller jobb, vil jeg da fremdeles betale 20kr/1mb som jeg gjør nå? hvis ikke, blir det tilleggs pris på nett abbonemanget på grunn av det?

 

 

-Takk

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Da har jeg fått min HD :)

 

men lurer på 2 ting:

 

1) Hvordan får jeg "installert" 3G? når jeg prøver og gå innpå feks www.hw.no så får jeg bare feil melding. som om nettet ikker er "installert".

 

2) Hvis jeg kobler meg opp på Wi-Fi på nettet mitt hjemme, eller jobb, vil jeg da fremdeles betale 20kr/1mb som jeg gjør nå? hvis ikke, blir det tilleggs pris på nett abbonemanget på grunn av det?

 

 

-Takk

 

 

1. Lasta ned configs osv fra din operatør?

 

2. Wi-Fi surfing er gratis. Eneste du betaler for, er internettlinja du bruker. Er akkurat som å sitte på nett med en vanlig pc med trådløst nettverk. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Da har jeg fått min HD :)

 

men lurer på 2 ting:

 

1) Hvordan får jeg "installert" 3G? når jeg prøver og gå innpå feks www.hw.no så får jeg bare feil melding. som om nettet ikker er "installert".

 

2) Hvis jeg kobler meg opp på Wi-Fi på nettet mitt hjemme, eller jobb, vil jeg da fremdeles betale 20kr/1mb som jeg gjør nå? hvis ikke, blir det tilleggs pris på nett abbonemanget på grunn av det?

 

 

-Takk

 

 

1. Lasta ned configs osv fra din operatør?

 

2. Wi-Fi surfing er gratis. Eneste du betaler for, er internettlinja du bruker. Er akkurat som å sitte på nett med en vanlig pc med trådløst nettverk. :)

 

 

1. Kikket på telenor sine sider.. de hadde en del HTC oppsett. men ikke HD :(

 

2. takker og bukker :yes:

Lenke til kommentar

Vel, amobil har jo hatt mobilen en stund- og de har ikke nyeste ROM installert på den, det er muligens der det ligger. :)

 

Når det gjelder lyden så oppdateres testen så snart vi får oppdatert ROM-en. Lydkvaliteten var ikke dårlig i den forstand at det hakket, skurret eller var andre åpenbare feil i den. Problemet var heller at det var rimelig flat og kjedelig lydkvalitet sammenlighet med gode musikkmobiler og MP3-spillere.
Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Kan virke som at Amobil heller ikke hadde / fant den equalizing - saken som ligger under programmer. Lydkvaliteten ble 200% bedre for min del når jeg brukte den, hvertfall.

 

 

 

 

Installerte filen fra siden, men fikk ikke opp noe som bildene viser, sto bare installert.

 

når jeg har mobben koblet til PC'en, så funker både internet, mail etc. men når jeg tar ut av kabelen, så funker det ikke mere :(

 

hva kan jeg ha gjort galt? eller glemt?

 

Prøv:

 

- Start

- Innstillinger

- Tilkoblinger

- Wi-Fi

- Huk av "Slå på Wi-Fi"

- Trykk "Trådløse nettverk"

 

Der skal du få opp en liste. Dobbelklikk på din tilkobling.

Du kan også trykke på "Meny", nederst til høyre, å velge "Avansert". Deretter huker du av "Slå på varsel om tilgjengelige nettverk". Da vil du få et varsler hver gang du har et Wi-Fi innen rekkevidde.

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Kan virke som at Amobil heller ikke hadde / fant den equalizing - saken som ligger under programmer. Lydkvaliteten ble 200% bedre for min del når jeg brukte den, hvertfall.

 

 

 

 

Installerte filen fra siden, men fikk ikke opp noe som bildene viser, sto bare installert.

 

når jeg har mobben koblet til PC'en, så funker både internet, mail etc. men når jeg tar ut av kabelen, så funker det ikke mere :(

 

hva kan jeg ha gjort galt? eller glemt?

 

Prøv:

 

- Start

- Innstillinger

- Tilkoblinger

- Wi-Fi

- Huk av "Slå på Wi-Fi"

- Trykk "Trådløse nettverk"

 

Der skal du få opp en liste. Dobbelklikk på din tilkobling.

Du kan også trykke på "Meny", nederst til høyre, å velge "Avansert". Deretter huker du av "Slå på varsel om tilgjengelige nettverk". Da vil du få et varsler hver gang du har et Wi-Fi innen rekkevidde.

 

Takker for den :)

 

men jeg mente 3G nettet ;) får ikke den til og funke uten probs. :)

 

EDIT: TROR jeg fikk det til..måtte restarte mobben lol

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Er lyden så dårlig som amobil.no skriver i testen??

 

Jeg vil si nei. Ble faktisk meget imponert over lyden på Touch HD, vertfall i forhold til brodern sin N95 (8GB).

 

Kan godt hende dette skylder at Amobil har brukt gammel ROM eller dårlig headset?

 

Som jeg nevnte før i tråden, jeg skjønner resultatene til Amobil, hvis de ikke brukte det Equalizer - programmet. Syns lyden var patetisk når jeg koblet den til AUX-en i bilen. Så fant jeg det programmet, og lyden ble plutselig 200% bedre.

Lenke til kommentar
Er lyden så dårlig som amobil.no skriver i testen??

 

Jeg vil si nei. Ble faktisk meget imponert over lyden på Touch HD, vertfall i forhold til brodern sin N95 (8GB).

 

Kan godt hende dette skylder at Amobil har brukt gammel ROM eller dårlig headset?

 

Som jeg nevnte før i tråden, jeg skjønner resultatene til Amobil, hvis de ikke brukte det Equalizer - programmet. Syns lyden var patetisk når jeg koblet den til AUX-en i bilen. Så fant jeg det programmet, og lyden ble plutselig 200% bedre.

 

Det høres lovenes ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...