Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må jeg snart etterlyse min HD. Den ble sendt fra stokke(Sandefjord) postterminal i går ettermiddag, også skal den til Oslo. Men jeg finner ikke noe mere om den på sporingen. Hmm.

 

Når jeg bestilte min Xperia X1 så ble den først sendt fra oslo to dager etter den var levert inn på terminal, fikk beskjed om at det var litt forsinkelser pga, julen. Så det skjer kanskje noe i morgen....

Lenke til kommentar

Ja, hvordan fungerer mobilen da folkens? God skjerm? Rask? Lagt merke til tregheter? Bra kamera? Str i forhold til forventet?

 

Sitter å venter på den enda jeg! Frykter det verste, at den er blitt borte under frakten fra Sandefjord til Oslo.

 

er det noen som har testet uoffiselle ROM på hd en?

Hvordan skifter man ROM?

 

Hvorfor skal man teste uofisielle ROM? Har man kjøpt en her i Norge, er det jo ikke vits å skifte ROM. Og hvis man har kjøpt den med engelsk, så har det vel ikke blitt lagt ut norsk ROM enda.?

Lenke til kommentar
Bare å ringe å kjefte på posten ;) De fortjener all kjeft de kan få.

 

Hvorfor i helvete gjør de det? Du er klar over at det er under en mnd igjen til jul, og det bor omlag 4,785,200 personer i landet her? Om du er så forbanna misfornøyd med posten foreslår jeg at du begynner å handle i butikk isteden.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

altså, jeg vet det er åpen diskusjon. Men kan vi ikke holde oss til snakk om telefonen?

 

Det blir fort 200 sider om alle skal skrive hva de mener om posten, hva de mener om den og den nettbutikken, hvor man bor, hvor man har bestilt den, osv...

 

Sånne ting kan dere ta i pm hvis det er så utrolig viktig.

 

Gleder meg til å høre hva de som har fått telefonen synes. Tror selv jeg skal browse litt rundt og se an forskjellige gps-programmer. Jeg tenkte å teste tomtom 7, har bare testet tomtom 6 før. Noen synspunkter? Burde man heller prøve garmin eller route66?

Lenke til kommentar

TomTom fungerer knall. Har brukt TomTom på min PDA med WM5 nå i 2 år, finner veien frem hver gang :)

 

Er forøvrig enig med deg. Om man faktisk har fått pakken og har noe å dele med fellesskapet, så er det greit. Men pakkesporinger og slikt er så uinteressant som du kan få det til for oss andre her inne :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

For de som irriterer seg over at kameraet er uten led eller blits, så finnes det faktisk muligheter. Selges små led lys med av/på knapp, som går på coin batterer. Har man macgyver som mellomnavn, finnes det også oppskrifter på hvordan man monterer seg et led lys på mobben.(litt highteck)

Eller bare man venter til neste htc vidunder med eventuell led eller blits:)

Lenke til kommentar
Ja, hvordan fungerer mobilen da folkens? God skjerm? Rask? Lagt merke til tregheter? Bra kamera? Str i forhold til forventet?

 

Skjermen er helt utrolig. Den er så klar og skarp, og selv om forventningene var store, vil jeg påstå den har infridd og litt til! Den var faktisk ikke så stor og klumpete som jeg hadde tenkt meg, så det var en positiv overraskelse (jeg mener, den ER jo litt stor pga skjermen, men ikke sånn at den er ekkel å holde rundt osv...)! Telefonen er etter min mening rask, men jeg har aldri eid verken en touchmobil eller en windowsmobil før, så.. Kameraet er ikke testet enda :)

 

Hvis jeg skal si en ting som er negativt, er at det tok for meg som er ny bruker av touchmobil en god stund å få til visse ting på telefonen.. f.eks var et helt prosjekt å finne ut hvordan jeg skulle legge inn musikk, synes brukerhåndboken kunne forklart ting litt bedre for.. *host* .. sånne som meg som ikke er SÅ skilled :p

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
Ja, hvordan fungerer mobilen da folkens? God skjerm? Rask? Lagt merke til tregheter? Bra kamera? Str i forhold til forventet?

 

Skjermen er helt utrolig. Den er så klar og skarp, og selv om forventningene var store, vil jeg påstå den har infridd og litt til! Den var faktisk ikke så stor og klumpete som jeg hadde tenkt meg, så det var en positiv overraskelse (jeg mener, den ER jo litt stor pga skjermen, men ikke sånn at den er ekkel å holde rundt osv...)! Telefonen er etter min mening rask, men jeg har aldri eid verken en touchmobil eller en windowsmobil før, så.. Kameraet er ikke testet enda :)

 

Hvis jeg skal si en ting som er negativt, er at det tok for meg som er ny bruker av touchmobil en god stund å få til visse ting på telefonen.. f.eks var et helt prosjekt å finne ut hvordan jeg skulle legge inn musikk, synes brukerhåndboken kunne forklart ting litt bedre for.. *host* .. sånne som meg som ikke er SÅ skilled :p

 

Høres bra ut! Jeg bruker jo til daglig nå SE Xperia, og den må jeg si har en utrolig klar skjerm! Den er også forholdvis rask. (Henger litt mellom paneler) Så det blir spennende å teste ut HD (Som forhåpentligvis kommer i morgen) Tenkte bare om du hadde sett hvordan kameraet var i kamerasøkeren på skjermen. Om det var klart liksom.

Lenke til kommentar

2bb1: Den tror jeg noen som har brukt touch før får svare på.. jeg synes jo det er litt vanskelig enda uansett, siden jeg er en nybegynner :p Men når jeg treffer så går det fort (når jeg ikke treffer, får jeg panikk fordi jeg åpner ting jeg egentlig ikke mente å åpne :p) :D

 

sir-alex: Ser helt greit ut hvis jeg har det oppe i lyst rom, men i mørkt rom tror jeg nok det blir ganske kornete bilder..

Lenke til kommentar

Haha! Ja, men det er greit. Skal hente min på postkontoret i morgen, så kan forsåvidt bare holde nysgjerrigheten min innestengt litt til ;)

 

Synes HTC Diamond er litt hard å trykke på, på en måte. Altså skjermen må skubbes et stykke inn. Snakker selvsagt ikke om mange millimeter, men mye i forhold til Iphone - som har en skjerm som ikke gir etter.

Lenke til kommentar
Haha! Ja, men det er greit. Skal hente min på postkontoret i morgen, så kan forsåvidt bare holde nysgjerrigheten min innestengt litt til ;)

 

Synes HTC Diamond er litt hard å trykke på, på en måte. Altså skjermen må skubbes et stykke inn. Snakker selvsagt ikke om mange millimeter, men mye i forhold til Iphone - som har en skjerm som ikke gir etter.

 

Sånn er ikke HD'en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...