Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er lyden så dårlig som amobil.no skriver i testen??

 

Jeg vil si nei. Ble faktisk meget imponert over lyden på Touch HD, vertfall i forhold til brodern sin N95 (8GB).

 

Kan godt hende dette skylder at Amobil har brukt gammel ROM eller dårlig headset?

 

Som jeg nevnte før i tråden, jeg skjønner resultatene til Amobil, hvis de ikke brukte det Equalizer - programmet. Syns lyden var patetisk når jeg koblet den til AUX-en i bilen. Så fant jeg det programmet, og lyden ble plutselig 200% bedre.

Hvilket program snakker du om? "Lydforsterkning"? Om man huker av for "På" under den blir i alle fall lyden fantastisk mye bedre og fyldigere :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jaaa :blush:

 

Men noen som har link til spill?? Kan aldri få får få spill!

 

Og tar gjerne imot linker til andre nyttige programmer!

 

Har til nå installert:

-TomTom 7

-Vekkerklokke m/lyssensor

-Terningkaster

-Gyro-greia som snur skjermen

-Yr-programmet (værapplikasjon)

 

But i want moore!

Lenke til kommentar
Jaaa :blush:

 

Men noen som har link til spill?? Kan aldri få får få spill!

 

Og tar gjerne imot linker til andre nyttige programmer!

 

Har til nå installert:

-TomTom 7

-Vekkerklokke m/lyssensor

-Terningkaster

-Gyro-greia som snur skjermen

-Yr-programmet (værapplikasjon)

 

But i want moore!

 

Finner du disse programmene på pirate bay eller? Me whant the once u have;) noen som har testa om dosbox og diverse comodore emulatorer samt nes emulatorer som funker på HD? Prøvde en dosbox men funka litt dårlig den....

Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig å spille av nedlastede full lengde filmer på Touch HD?

Ser at i testen så trekker de på at divx funksjonen er for dårlig idag, er det noe som kommer til å forbedre seg?

 

 

Jeg så hele episode 12 av prison break på sengen i går, på min HD. Den spiller fint av Divx filer, så lenge du bruker Coreplayer! Og det er helt villt bra bildekvalitet, ingen andre mobiler som kan sammenlignes,

Lenke til kommentar
Jeg så hele episode 12 av prison break på sengen i går, på min HD. Den spiller fint av Divx filer, så lenge du bruker Coreplayer! Og det er helt villt bra bildekvalitet, ingen andre mobiler som kan sammenlignes,

 

Hva trenger man for å se film? DivX og Coreplayer?

DivX kan man laste ned her: http://labs.divx.com/node/6211

Men Coreplayer? Koster det penger? Hvis ikke, kan du eller noe andre finne en link.

 

EDIT: Man kan ikke kovertere HD film til 800x480?

Endret av TheMadS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Jeg så hele episode 12 av prison break på sengen i går, på min HD. Den spiller fint av Divx filer, så lenge du bruker Coreplayer! Og det er helt villt bra bildekvalitet, ingen andre mobiler som kan sammenlignes,

 

Hva trenger man for å se film? DivX og Coreplayer?

DivX kan man laste ned her: http://labs.divx.com/node/6211

Men Coreplayer? Koster det penger? Hvis ikke, kan du eller noe andre finne en link.

 

EDIT: Man kan ikke kovertere HD film til 800x480?

tcpmp funker veldig bra til å spille av video. (så og si det meste)

TCPMP_0.72RC1_ARM_PPC_recomp_03.CAB.zip

Lenke til kommentar

har et spørsmål..

 

når jeg er i heimet, så vil jeg bare ha Wi-Fi aktivert, slik at jeg ikke trenger og betale unødvendig med data.

 

så jeg tok og slo av "datatilkobling" (3G ikke sant?), så slo jeg på WLAN (Wi-Fi ikke sant?) (sko også på Wi-Fi under instillinger, og logget meg på nettet mitt)

 

Etter dette, så trykket jeg på 3g ikonet overst til høyre, og da var det ingen "timer" der, (hvis 3g'en står på, så står det hvor lang tid den har vært på), og der var den ingen timer, altså jeg regnet med at 3g'en var av.

(Wi-Fi er pålkoblet i dette øyeblikket, med "timer" under wi-fi ikonet)

 

så tar jeg og surfer litt, med god tro at det er Wi-Fi nettet jeg surfer med.

 

Så tok jeg en dobbel-sjekk, og kikket på både 3g og wi-fi ikonene. og der ser jeg at "timeren" til 3G'en går igjen, så jeg kikker under comm manger, og da var "datatilkobling" aktivert igjen.... Slik som jeg da forstår, så er 3G på igjen.. noe jeg som ikke vil når jeg bruker den hjem, med Wi-Fi aktivert.

 

Så spørsmålet mitt er, er det noen som vet hvordan jeg får faktisk disablet 3G når jeg bruker Wi-Fi nettet? så jeg slipper og bekymmre meg for at jeg betaler 20kr/Mb når jeg sitter hjemme og surfer/eller hva jeg enn gjør.

 

-Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...