Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Det var som faen! Har ringt butikken hvor jeg bestilte telefonen også nå (elprice), og de fikk den heller ikke tidligere enn nettbutikken. Avbestilling gidder jeg ikke, da jeg har betalt 10% (545,-) av kjøpesummen allerede. Jaja, får trøste meg med at jeg betaler 5449,- for den da. :p

Jeg har faktisk avbestilt fra Elprice fordi jeg gadd ikke vente til 1 desember ;)

Kjøpte den i stedet på XD men der kosta den litt mer enn det jeg hadde betalt for den på Elprice, syns alikevel det var vært det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått status "Bekreftet 24.11.2008" nå på ordren min. Men den er fortsatt ikke blå (sendt). Så nå er det et kappløp med tiden, siste sending hos dem går kl 17. Kanskje det går i dag likevel. *har et lite håp igjen*

Da var klokken 17.15, og ingenting er endret hos meg. Skjedd noe hos dere andre MPX - kunder?

Lenke til kommentar
Har fått status "Bekreftet 24.11.2008" nå på ordren min. Men den er fortsatt ikke blå (sendt). Så nå er det et kappløp med tiden, siste sending hos dem går kl 17. Kanskje det går i dag likevel. *har et lite håp igjen*

Da var klokken 17.15, og ingenting er endret hos meg. Skjedd noe hos dere andre MPX - kunder?

 

Mpx-kunde sjøl. Stemte det jeg sa tidligere. Den kom på lageret idag,men blir ikke sendt før imorgen. Onsdag eller torsdag snakker vi juleaften for alle penga:. Tok hjem på døren:)

Lenke til kommentar
Steike, da er den bestillt fra elprice. Overkommelig pris med Telenor frihet. EI UKE ATT:)

 

Siden du ikke bestilte før nå, må du nok belage deg på litt mer enn en uke. Siden alle forhåndsbestilte telefoner hos Elprice er utsolgt. Ringte de idag og de hadde 61 ordrer på ca 50 telefoner.

Det var som pokker:( Grunnen til at jeg bestillte fra elprice er at de har tilbud om abonnement. Det ser ikke ut som om xd og mpx har det?

 

Se på chess.no der har de telefonen til 4299,- men litt dyrere total pris da....

Fordelen er at du faktisk kan bruke abonnementet da, siden du kan velge ChessEasy som abonnement :)

Lenke til kommentar
Da var telefonen i hus! Noen som vet hvordan man lett kan overføre 220 kontakter fra SE P1 til Touchen? :) SIM kortet klarer ikke å mellomlagre alle kontaktene.

Er ikke grensen på 200 (SIM)? I så fall er det jo bare å slette 20 kontakter ;) Evt. skrive ned de du sletter om de skulle være viktige.

 

Gratulerer foresten :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Da var telefonen i hus! Noen som vet hvordan man lett kan overføre 220 kontakter fra SE P1 til Touchen? :) SIM kortet klarer ikke å mellomlagre alle kontaktene.

Hallo?

Du har fått deg Windows-mobil, har du det og over 200 kontakter er det første bud å bruke ActiveSynk og overføre alle kontaktene dine til Outlook på PCn. Outlook er det aller beste programmet til å vedlikeholde og beholde kopier av alle kontakter, avtaler gjøremål. Dette fordi avtaler, kontakter og gjøremål håndteres av programvare som er spesialsydd til å passe sammen med Outlook. Outlook, Word, Exel og PowePoint passer sammen som hånd i hanske. De er skapt for hverandre!

 

Du setter opp synkronisering slik at du alltid synker hver gang du kobbler mobilen til PCn.

 

Det overrasker meg at du ikke alt har blitt "avhengig" av dette siden du har hatt P1. ActiveSynk, Outlook og P1 er nesten like god match som det er med HDn ...!

 

Tobias

Lenke til kommentar
Da var telefonen i hus! Noen som vet hvordan man lett kan overføre 220 kontakter fra SE P1 til Touchen? :) SIM kortet klarer ikke å mellomlagre alle kontaktene.

Hallo?

Du har fått deg Windows-mobil, har du det og over 200 kontakter er det første bud å bruke ActiveSynk og overføre alle kontaktene dine til Outlook på PCn. Outlook er det aller beste programmet til å vedlikeholde og beholde kopier av alle kontakter, avtaler gjøremål. Dette fordi avtaler, kontakter og gjøremål håndteres av programvare som er spesialsydd til å passe sammen med Outlook. Outlook, Word, Exel og PowePoint passer sammen som hånd i hanske. De er skapt for hverandre!

 

Du setter opp synkronisering slik at du alltid synker hver gang du kobbler mobilen til PCn.

 

Det overrasker meg at du ikke alt har blitt "avhengig" av dette siden du har hatt P1. ActiveSynk, Outlook og P1 er nesten like god match som det er med HDn ...!

 

Tobias

 

 

Virker som du har litt peiling på outlook. Jeg har for tiden en Xperia som også har Windows mobile. Men når jeg overfører kontaktene på outlook, så blir alle kontaktene overført til telefonen men bare noen kontakter får med nummeret. Vet du grunnen for det? (Alle kontaktene har et nummer på outlook)

Lenke til kommentar
I tillegg til outlook kan du overføre alle kontakter med bluetooth. Det gjorde jeg. Tar bare noen sekunder.

Det var smart :thumbup: , men mange har erfaring av at det kan være smart å ha en fersk kopi. Det er aldri godt å vite når du ved et uhell ødelegger mobilen, mister den eller en eller annen stjeler den. Det er en god vane å daglig synkronisere med PCn!

 

Tobias

Endret av Tobias Abrahamsen
Lenke til kommentar
Virker som du har litt peiling på outlook. Jeg har for tiden en Xperia som også har Windows mobile. Men når jeg overfører kontaktene på outlook, så blir alle kontaktene overført til telefonen men bare noen kontakter får med nummeret. Vet du grunnen for det? (Alle kontaktene har et nummer på outlook)

Jeg har daglig brukt Outlook og synket med mobiler og PDAer i sikkert 10 år, men aldri vært borte i dette problemet. Jeg anbefaler deg å sjekke opp i en en eller annen Xperia-tråd på dette forumet.

 

Det høres merkelig ut dette problemet ditt, men det kan kanskje være noe rart med de reglene du har satt opp for synkronisering. Kan hende at du skal se nærmere på dem, eventuelt slette "sammarbeidet" og lage ett nytt, eller eventuelt forsøke med en annen PC. Jeg kan ikke komme på annet i farten ...

 

Tobias

Lenke til kommentar

For oss som bruker linux er myfunambol helt genialt, sync over nettet.

Ellers kobler jeg opp hd en som disk drive i linux og overfører filer manuellt. synes det er greit å ha full kontroll. når jeg installerer programmer bruker jeg alltid .cab filer som jeg legger i en mappe jeg har kalt for programmer og installerer fra mobilen.

Lenke til kommentar
Daglig var nå så. For de fleste av oss er vel synkronisering på ukentlig basis mer realistisk. Tror ikke jeg "orker" å synkronisere hver dag i alle fall :)

Jeg har altid PCn på og jeg har altid med meg mobilen når jeg stter meg ned forran skjermen. Jeg har usb-ledningen liggende ved siden av skjermen og det tar under et sekund å kobble mobilen og PCn. ActiveSynk tar hånd om resten, jeg rører ikke en finger! Samtidlig med at jeg sitter forrand PCn så blir altså mobilen og PCn synkronisert og jeg får også ladet mobilen så lenge jeg sitter der ...

 

Jeg synes dette er en god vane jeg!

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...