Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart et kjempe godt salgstriks av mpx. De ligger litt høyere i pris enn andre butikker som har bekreftet at de får den inn i morgen, men de opplyser om at "de får den inn i dag". Vi får se hva som skjer:)Men blir absolutt ikke overasket hvis de ikke får den i før i morgen.

 

Helt enig med at det var usaklig av "PhoTonic". Man kan jo interessere seg i teknologiutvikling/mobiltelefoni uansett om man går på VGS eller er på eldrehjem, kan man ikke?

Lenke til kommentar

Med mindre de kommer med direkte løgn, så var den jo på vei inn til lageret når jeg snakket med dem. En dag fra eller til i forhold til bekreftet dato kan jo fort skje, er mange transportetapper involvert.

 

Edit: Etter litt mer mas på dem, så har jeg slått meg til ro med at den nesten sikkert ikke blir sendt før i morgen. Papirarbeid/inn-registreringer, utplassering på lager osv tok (naturlig nok, må vel medgå det :p) litt tid, slik at det var veldig lite sannsynlig at den ble sendt i dag.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Nei, som sagt. De vet jo ingenting 100% sikkert ,men de trodde den kom inn i dag. Dette frister folk til å bestille, og betale hos de. Når man får den litt billigere i andre butikker som også får den inn i morgen. Var bare det jeg ville frem til.

 

Har sett en del filmer osv på youtube nå, og den ser lovende ut! Gleder meg til å få testet den. Bruker om dagen en Xperia, så blir morro og få sammenlignet disse. Kanskje jeg lager en tråd med sammenligning.

Lenke til kommentar

Du må ringe dem for å avbestille (tlf: 05007 for de late ;)). Tok åtte minutter å komme gjennom for å snakke i 15 sek for å avbestille.

 

sir-alex: Jeg har rabatt hos MPX og får den for 5600,- der, så jeg sparer på det i tillegg. :) Hadde valgt Elprice først fordi jeg trodde de ville være raskest.

Lenke til kommentar
Du må ringe dem for å avbestille (tlf: 05007 for de late ;)). Tok åtte minutter å komme gjennom for å snakke i 15 sek for å avbestille.

 

sir-alex: Jeg har rabatt hos MPX og får den for 5600,- der, så jeg sparer på det i tillegg. :) Hadde valgt Elprice først fordi jeg trodde de ville være raskest.

 

Siden du får rabatt så skjønner jeg deg absolutt;) Hehe

Lenke til kommentar
Nei, som sagt. De vet jo ingenting 100% sikkert ,men de trodde den kom inn i dag. Dette frister folk til å bestille, og betale hos de. Når man får den litt billigere i andre butikker som også får den inn i morgen. Var bare det jeg ville frem til.

 

Har sett en del filmer osv på youtube nå, og den ser lovende ut! Gleder meg til å få testet den. Bruker om dagen en Xperia, så blir morro og få sammenlignet disse. Kanskje jeg lager en tråd med sammenligning.

 

"Bruker om dagen en Xperia, så blir morro og få sammenlignet disse. Kanskje jeg lager en tråd med sammenligning."

 

kor kommer pengene fra? :ohmy:

Endret av revolutionn
Lenke til kommentar
Nei, som sagt. De vet jo ingenting 100% sikkert ,men de trodde den kom inn i dag. Dette frister folk til å bestille, og betale hos de. Når man får den litt billigere i andre butikker som også får den inn i morgen. Var bare det jeg ville frem til.

 

Har sett en del filmer osv på youtube nå, og den ser lovende ut! Gleder meg til å få testet den. Bruker om dagen en Xperia, så blir morro og få sammenlignet disse. Kanskje jeg lager en tråd med sammenligning.

 

"Bruker om dagen en Xperia, så blir morro og få sammenlignet disse. Kanskje jeg lager en tråd med sammenligning."

 

kor kommer pengene fra? :ohmy:

 

Steinhard jobbing! Jeg tenker jo å kvitte meg med den som ikke faller i smak.

Lenke til kommentar
Steike, da er den bestillt fra elprice. Overkommelig pris med Telenor frihet. EI UKE ATT:)

 

Siden du ikke bestilte før nå, må du nok belage deg på litt mer enn en uke. Siden alle forhåndsbestilte telefoner hos Elprice er utsolgt. Ringte de idag og de hadde 61 ordrer på ca 50 telefoner.

Lenke til kommentar
Steike, da er den bestillt fra elprice. Overkommelig pris med Telenor frihet. EI UKE ATT:)

 

Siden du ikke bestilte før nå, må du nok belage deg på litt mer enn en uke. Siden alle forhåndsbestilte telefoner hos Elprice er utsolgt. Ringte de idag og de hadde 61 ordrer på ca 50 telefoner.

Det var som pokker:( Grunnen til at jeg bestillte fra elprice er at de har tilbud om abonnement. Det ser ikke ut som om xd og mpx har det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...