Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid det tar før Expansys.no validerer ID + Kredittkort (sent kopi)? Ble litt utolmodig når jeg så at de har fått inn på lager idag..

 

---------------------------------------------------

Handset Only Price: (exkl. Moms) NOK4,719.99

 

Availability: 24 In Stock Now

 

If you order this product before 15h00 CET today, NO customers can expect shipment in 2 working days.

 

---------------------------------------------------

Endret av PhoTonic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, spørsmål. Hvis jeg bestiller telefonen på forhånd slik at den kan sendes ut igjen fra mpx/xd på tirsdag, vil jeg da ha den før helga? Skal reise bort, og vil ikke ha no uavhentet pakke i form av en mobiltelefon liggende på posten... :p

 

 

Vi er i samme båt. Skal også reise vekk neste helg. Hvis mobilen faktisk blir sendt 25.11.08,så har vi den nesten garantert innen fredag. I værste fall lørdag. Men hvis mobilen er litt forsinka,(nokia n96 kom noen dager etter bekrefta dato faktisk),må vi nok vente til uken etter:(

Lenke til kommentar
Hm, spørsmål. Hvis jeg bestiller telefonen på forhånd slik at den kan sendes ut igjen fra mpx/xd på tirsdag, vil jeg da ha den før helga? Skal reise bort, og vil ikke ha no uavhentet pakke i form av en mobiltelefon liggende på posten... :p

 

 

Vi er i samme båt. Skal også reise vekk neste helg. Hvis mobilen faktisk blir sendt 25.11.08,så har vi den nesten garantert innen fredag. I værste fall lørdag. Men hvis mobilen er litt forsinka,(nokia n96 kom noen dager etter bekrefta dato faktisk),må vi nok vente til uken etter:(

 

Hm, ja nettopp.. Jeg reiser fredag, så sånn sett burde jeg ha den torsdag, helst. Vet jo det går å bestille sånn over natten-greie, det har jeg gjort før fra mpx.. ikke den billigste affæren jeg har vært igjennom, men det gikk da på et vis :)

Lenke til kommentar
Hm, spørsmål. Hvis jeg bestiller telefonen på forhånd slik at den kan sendes ut igjen fra mpx/xd på tirsdag, vil jeg da ha den før helga? Skal reise bort, og vil ikke ha no uavhentet pakke i form av en mobiltelefon liggende på posten... :p

 

 

Vi er i samme båt. Skal også reise vekk neste helg. Hvis mobilen faktisk blir sendt 25.11.08,så har vi den nesten garantert innen fredag. I værste fall lørdag. Men hvis mobilen er litt forsinka,(nokia n96 kom noen dager etter bekrefta dato faktisk),må vi nok vente til uken etter:(

 

Hm, ja nettopp.. Jeg reiser fredag, så sånn sett burde jeg ha den torsdag, helst. Vet jo det går å bestille sånn over natten-greie, det har jeg gjort før fra mpx.. ikke den billigste affæren jeg har vært igjennom, men det gikk da på et vis :)

 

Tror det skal gå veldig greit. Ser Idedata.no har bekreftet dato 24.11.08. Så er jo mulig mobben kommer en dag tidligere for ka vi vet. Er bare å følge med på mpx.no. Hvis de ikke endrer datoen lengre fram i tid,så skal vi ha mobben innen fredag 28.nov. Rimelig garantert.

Lenke til kommentar
Hm, spørsmål. Hvis jeg bestiller telefonen på forhånd slik at den kan sendes ut igjen fra mpx/xd på tirsdag, vil jeg da ha den før helga? Skal reise bort, og vil ikke ha no uavhentet pakke i form av en mobiltelefon liggende på posten... :p

 

 

Vi er i samme båt. Skal også reise vekk neste helg. Hvis mobilen faktisk blir sendt 25.11.08,så har vi den nesten garantert innen fredag. I værste fall lørdag. Men hvis mobilen er litt forsinka,(nokia n96 kom noen dager etter bekrefta dato faktisk),må vi nok vente til uken etter:(

 

Hm, ja nettopp.. Jeg reiser fredag, så sånn sett burde jeg ha den torsdag, helst. Vet jo det går å bestille sånn over natten-greie, det har jeg gjort før fra mpx.. ikke den billigste affæren jeg har vært igjennom, men det gikk da på et vis :)

 

Tror det skal gå veldig greit. Ser Idedata.no har bekreftet dato 24.11.08. Så er jo mulig mobben kommer en dag tidligere for ka vi vet. Er bare å følge med på mpx.no. Hvis de ikke endrer datoen lengre fram i tid,så skal vi ha mobben innen fredag 28.nov. Rimelig garantert.

 

Ja ok.. men skal jeg bestille servicepakke eller ekspress da? :p Hva går du for?

Lenke til kommentar

Hah! Pakka er sendt idag. Så i loggen til tidligere post hvor mottaket hadde skjedd dagen etter i stavanger. Men det er fredag idag, selv om dhl driver butikk på lørdager tviler jeg tollen i Noreg gjør det :(

 

Noen som har erfaring med det forresten? Lørdagstoll/LørdagsDHL ?

 

Utolmodig Utolmodig... Blir som et lite barn vettu.. morro d :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...