Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var min pakke ankommet byen min vertfall:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

26.11.08 10.02 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

 

Regner med at jeg får den idag faktisk, bruker som oftest å ligge på terminalen i noen få timer før den kommer til postkontoret.

Om pakken sendes via Sarpsborg, så er det ikke alltid den tar turen innom Oslo om pakken skal nordover/nordvestover (som du sikkert fikk erfare i dag).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Da var min pakke ankommet byen min vertfall:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

26.11.08 10.02 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

 

Regner med at jeg får den idag faktisk, bruker som oftest å ligge på terminalen i noen få timer før den kommer til postkontoret.

Om pakken sendes via Sarpsborg, så er det ikke alltid den tar turen innom Oslo om pakken skal nordover/nordvestover (som du sikkert fikk erfare i dag).

 

Ja, merket det :)

Lenke til kommentar
Det er rett og slett helv for jæ#¤" at folk i Molde får telefonen før meg! Min ble sendt fra postterminalen i Stokke i går ettermiddag, og er ennå ikke kommet til Oslo!

Må være noen forsinkelser.

Den ble sendt fra Sarpsborg mot omlastningssentralen i Ålesund i går kveld, så jeg synes ikke det er så forjævlig.

 

Ting tar tid.

Lenke til kommentar
Det er rett og slett helv for jæ#¤" at folk i Molde får telefonen før meg! Min ble sendt fra postterminalen i Stokke i går ettermiddag, og er ennå ikke kommet til Oslo!

Må være noen forsinkelser.

Den ble sendt fra Sarpsborg mot omlastningssentralen i Ålesund i går kveld, så jeg synes ikke det er så forjævlig.

 

Ting tar tid.

 

Min ble sendt fra Stokke (I går ettermiddag) som ligger ved Sandefjord, som er et par timer rolig kjøring fra Oslo. Og pakken skal til Oslo.

Du syns ikke det er forjævlig?

Lenke til kommentar
Det er rett og slett helv for jæ#¤" at folk i Molde får telefonen før meg! Min ble sendt fra postterminalen i Stokke i går ettermiddag, og er ennå ikke kommet til Oslo!

Må være noen forsinkelser.

Den ble sendt fra Sarpsborg mot omlastningssentralen i Ålesund i går kveld, så jeg synes ikke det er så forjævlig.

 

Ting tar tid.

 

Min ble sendt fra Stokke (I går ettermiddag) som ligger ved Sandefjord, som er et par timer rolig kjøring fra Oslo. Og pakken skal til Oslo.

Du syns ikke det er forjævlig?

Ja, og du er sikker på at det går fraktebiler fra Stokke til Oslo på kveldstid?? Mulig det er så små avstander at disse tas på morningen/dagtid ...

Lenke til kommentar
Det er rett og slett helv for jæ#¤" at folk i Molde får telefonen før meg! Min ble sendt fra postterminalen i Stokke i går ettermiddag, og er ennå ikke kommet til Oslo!

Må være noen forsinkelser.

Den ble sendt fra Sarpsborg mot omlastningssentralen i Ålesund i går kveld, så jeg synes ikke det er så forjævlig.

 

Ting tar tid.

 

Min ble sendt fra Stokke (I går ettermiddag) som ligger ved Sandefjord, som er et par timer rolig kjøring fra Oslo. Og pakken skal til Oslo.

Du syns ikke det er forjævlig?

Ja, og du er sikker på at det går fraktebiler fra Stokke til Oslo på kveldstid?? Mulig det er så små avstander at disse tas på morningen/dagtid ...

 

Er jo en haug med folk her nå som har bestilt fra det området (Sandefjord) og fått det til Oslo i dag.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om noen av dere som har mobilen kan bekrefte/avkrefte det som står i denne posten. Brukerne her klager over at mobilen fryser 3-5 sekunder ved bruk av diverse programmer. Håper ikke dette er noe som gjelder generelt for telefonen.

 

Til dere som har fått mobilen nå, har noen av dere merket denne bugen? Håper på det ikke er slik på den norske versjonen.

 

Gi en tilbakemelding er dere snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...