Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om noen av dere som har mobilen kan bekrefte/avkrefte det som står i denne posten. Brukerne her klager over at mobilen fryser 3-5 sekunder ved bruk av diverse programmer. Håper ikke dette er noe som gjelder generelt for telefonen.

 

 

Edit:

 

Her er link til manualen på engelsk om noen vil ha litt og lese på før den kommer LINK

Endret av MalvinP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om den fryser i enkelte programmer, så skyldes vel dette først og fremst et dårlig tillaget program? Evt. at HD ikke støtter programmet.

 

De fleste i den tråden du refererer til får denne frysningen ved bruk av "Resco Explorer". Men dette var mer urovekkende:

I get this in Opera and text messaging. Just becomes unresponsive for a few seconds. Is most annoying..
Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Har du testet ut Spb Keyboard? Har brukt det selv i en uke nå og synes det funker ganske bra. Har tidligere testet pcm keyboard og cootek touchpal (prøvd noen andre i litt mindre grad også) og synes dette er det som fungerer best.

På min orginale HTC Touch er skjermen mye mindre enn dere som har HD. Problemet med SPB er da at det bleir for lite til å skrive med tomlene, og det blir for stor avstand når jeg skriver med kun en fingerneil. SPB kan bare brukes i lanskapsmodus, derfor har jeg forelsket meg i PCM Keyboard, for det fungerer kjempebra i portrettmodus på QVGA-skjermen min.

 

BTW: er det kommet VGA-versjon av SPB-tastaturet? Gi en link da, det kan være flere som vil prøve ...

 

Dette med tastaturer er en smak og vanesak, selv blir jeg forvirra av T9!

 

Tobias

 

Hmm jeg skirver helt fint med tommelen på spb keyboard(2.8" skjerm) og bruker det på en VGA-skjerm, skal støtte alle

oppløsninger. Navnet er en link forresten.

 

edit: hvis du ikke har prøvd den nye versjonen så anbefaler jeg den :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Helt enig, det burde i det minste være delt opp i mange flere underkategorier (optimalisering, grafiske endringer, tastaturløsninger, IP-telefoni osv osv), og også en kolonne for om det er freeware, eller hvor mye det eventuelt koster. En beskrivelse av hvert enkelt program hadde vært en bonus, men så lenge jeg kan gå til en mer spesifikk kategori for det jeg ønsker, så gjør det ikke så mye om jeg selv må gå til hjemmesiden for de (for eksempel) tre ulike produktene som gir IP-telefoni og lese beskrivelsene selv. Da vet jeg i alle fall hva programmet gjør (telefoni) og at det er støttet av HD.

 

Har fått svar fra Elprice nå. De sier at leverandøren deres først får telefonen på onsdag, og at leveringsdatoen til oss sluttkunder fremdeles er 1/12. Synes det er mye med fire virkedager (inkludert onsdag) på å få sendt telefonen fra leverandør til Elprice sitt sentrale lager. Vi får krysse fingrene for at det går raskere, selv om jeg ikke egentlig tror på det dessverre.

 

Edit: Jeg skriver visst for tregt. Fikk akkurat samme svar fra Elprice, så de kan i alle fall copy/paste. ;)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Ringt. De sa først at det var feil, at den kommer i morgen. Etter litt roping frem og tilbake var det en som sa at den kom inn på lager i dag, og de skulle prøve å få begynt utsendingen i dag. :D Ekspress over natt blir straks bestilt. Må bare få avbestilt hos Elprice først slik at jeg ikke sitter med 4 HD'er til 23 000. :p

Lenke til kommentar
"sitter i time"

 

Barneskolen regner jeg med?

 

Hvor gamle er folk her egentlig?

 

Jeg går 2-klasse videregående. Var det noe annet du lurte på?

 

EDIT: PhoTonic, mulig du syns det er "barnslig" å være oppspilt over dette. Hva i all verden får deg til å tro at noen her inne bryr seg om det? Syns du den kommentaren din var så veldig "voksen"?

 

Slenger på èn liten ting til. Jeg har på følelsen at PhoTonic ikke kommer til å gi seg med kommenteringen før han får høre dette:

DU ER BEST!
Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...