Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte fra Elprice 2/11, men har enda ikke fått noe informasjon om at pakken er sendt. På siden står det jo fortsatt at de er ventet på lager til 1/12, men ser at mange har fått varen sin eller at den er sendt.

 

Jeg fikk fart på meg når jeg ringte Elprice og fikk vite at 48 av 51 telefoner allerede var forhåndsbestilt hos dem. Så de har én igjen nå. Løp og kjøp hvis du vil få fra deres første utsending og ikke måtte vente til ny leveranse eller betale mer fra andre butikker.

 

Dette ble skrevet 10 dager etter jeg bestilte.

Lenke til kommentar

Jeg var nettopp innom et Telehus og tjafsa på en HD-dummy. Den var slett ikke så stor som jeg fryktet, jeg tror at dette er relativt lommevenlig! Dummyen hadde en kip plastikkant som gjorde at skjermen virket senket en millimeter. Har de ferdige HDene også denne? I så fall kan det være gjort med tanke på at det skal ligge en skjermbeskytter over? Da vil skjermen og kanten nemmelig gå ett i ett, skulle jeg tro.

 

BTW: Det er ikkeegentlig skjermen som ligger øverst og som dere stryker og trykker på, det er en digitaliseringsplate. Har dere sett slike tegnebrett som du kan kjøpe, og som f.eks. CAD-folkene bruker? Det som du skribler på tegnebrettet kommer til syne på PC-skjermen, ikke sant? Det er i grunnen det samme som skjer på mobilene våres, bare at tegnebrettet ligger foran skjermen og er gjennomsiktlig.

 

Dette lærte jeg da jeg hadde knekt skjermen på min Touch (den orginale), og jeg kjøpte ny på Ebay og byttet den selv.

 

Jeg digger fremdeles min orginale Touch så mye at jeg har kjøpt en brukt som jeg skal gi bort til jul. Denne har fått noen stygge riper i den ytre plastikken/skjermen/digetaliseringsbrettet (den egentlige LCD-skjermen ligger like under) slik at jeg har bestilt ny og skal bytte den før jeg gir den bort! Overklokket og med kult og blodtrimmet ROM kommer denne til å glede min kjære broder i mange år!

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...