Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer jo ingenting, er inne på elprice, mpx, komplett og youtube, samt google, for å sjekke om det kommer noe nytt. Oppdaterer sidene hvert 5 minutt, skremmer meg selv egentlig. :!:

Skrevet
Skjer jo ingenting, er inne på elprice, mpx, komplett og youtube, samt google, for å sjekke om det kommer noe nytt. Oppdaterer sidene hvert 5 minutt, skremmer meg selv egentlig. :!:

Hahah, du er ikke alene :!:

Trodde kanskje det skulle avta litt etter alt var lest og sett igjennom, men ventetiden blir jo bare verre og verre! Dagdrømmer om en telefon fra Elprice hvor kundebehandleren i den andre enden sier "Vi har nå fått inn telefonen du bestilte, og den kan hentes her hos oss når du måtte ønske det", men det kommer liksom aldri :dontgetit:

Skrevet

Hahah, du er ikke alene :!:

Trodde kanskje det skulle avta litt etter alt var lest og sett igjennom, men ventetiden blir jo bare verre og verre! Dagdrømmer om en telefon fra Elprice hvor kundebehandleren i den andre enden sier "Vi har nå fått inn telefonen du bestilte, og den kan hentes her hos oss når du måtte ønske det", men det kommer liksom aldri :dontgetit:

har samme problemet... er på alle nettsteder for å skjekke om det er noe nytt om HDen.. en måned til.. :(:(:mad:

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Jeg angrer egentlig litt på at jeg kjøpte G900 når jeg ser på videoer av denne :hm:

Skrevet

Pappa sikler på denne, men hvordan er det å skrive meldinger med den?

Kan det lett gjøres med en hånd, eller krever det en hånd til å holde telefonen og en til å skrive med en q-tips eller lignende?

Skrevet

Den kan nok greit skrives med en hånd, jeg gjør det med Diamond, som har mye mindre skjerm. Dessuten kan man bruke vanlig telefontastatur med T9 ordliste, som gir store taster. Jeg brukte det i starten, men fant ut at det går mye raskere å bruke qwerty-tastaturet.

Skrevet

Det er tross alt to uker til, så kan ikke si jeg blir så optimistisk av slike "langt-vekke-datoer". :)

Men utifra videoen til Bungieman (innlegg #427), så ser mobilen HELVETTES bra ut.

Skrevet

... for meg er det egentlig ett fett om den ikke kommer før den 28... sålenge vi kan få en BEKREFTA dato.. men liker dårlig "forventet til oss"-konseptet.. :p

Skrevet

Jeg liker dårlig at nettsider forteller oss at HTC selv har gått ut med lanseringsdatoen 6 november, mens norske nettsider visstnok aldri har hørt noe om dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...