Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Denne er også ny, har ikke sett den før! Den eneste som bekymrer meg nå, er at akseleratoren så litt treg ut! Kan dette være fordi den ikke er kalibrert, eller fordi det ikke er endelig software?

Eller er det slik den vil være?

 

Vet ikke om det heter akselerator, jeg mener hvertfall bruken av G-sensoren som gjør at bildet havner i landscape-mode når du tilter den.

 

EDIT: Jeg la akkurat merke til at telefonen ligger. Tror helt sikkert dette er grunnen til den tilsynelatende tregheten, for når han gir den et lite "vipp", kommer bildet raskt i riktig "mode". (Landscape)

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Den "tregheten" du ser på den filmen er som følge av at han holder telefonen nokså vannrett ja.

 

Du kan selv tenke deg en tallerken med en ball oppå. Snur du tallerken loddrett ned, vil ballen falle raskt ned (på samme måte som skjermen vil rotere fort).

 

Mens hvis du holder tallerkenen mer horisontal enn vertikal, vil det ta langt lengre tid før ballen når bakken :)

Lenke til kommentar
Er det VGA opplønsing (640 x 480) på kameraet?

Kameraet har 5 megapiksler (som du nok vet), men man kan antakeligvis velge VGA-oppløsning også, hvis det var det du mente.

Det jeg mente var egentlig om kameraet var noe lik som på LG KU990 når det gjelder videoen på denne. Er ikke så god på sånna ting, men håper dere skjønner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...