Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Jeg fikk denne eposten av mobilland i går: "Hei, Produktet du har bestilt har desverre endret dato på forventet inn hos leverandør. Ny dato er nå 28.11.08. Dette beklager vi selvfølgelig, men er ikke stort vi kan gjøre med det. Ønsker du å endre eller kansellere din ordre vennligst gi oss beskjed. Med vennlig hilsen Mobilland.no Vennligst benytt [email protected] ved svar på mail"

 

Er fortsatt ganske optimistisk til at den kommer i midten av måneden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den optimisnen din bør vel kanskje ta slutt, jeg har også fått en mail som bekrefter utsatt leveringstid.

 

Viktig informasjon ang din ordre på Htc touch HD.

Dessverre så har leverandøren vår utsatt leveringsdatoen til 28/11, og vi bør ha de på lageret rundt 1-2 desember. Vi beklager de ulemper dette medfører,

 

Mvh

Elprice Mobil

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

hehe. den tok kanskje slutt nå :p Solgte Diamonden min fordi jeg trodde Touch HD kom snart og nå må jeg klare meg med en gammel Nokia en mnd til. livet er hardt..

Lenke til kommentar
hehe. den tok kanskje slutt nå :p Solgte Diamonden min fordi jeg trodde Touch HD kom snart og nå må jeg klare meg med en gammel Nokia en mnd til. livet er hardt..

 

Hehe, ja. Særlig i ditt tilfelle ser jeg :) De gamle Nokiane er et skritt tilbake fra en topp moderne HTC

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Hehe, er glad jeg ikke stresser med dette. Håper å ha telefonen før nyttår, så er jeg fornøyd. :)

 

Ja, jeg og hadde vært det hvis jeg bestilte den nå. Men nå bestilte mange av oss akkurat når den var tilgjengelig på nettbutikkene. Å da blir skuffelsen stor når ankomsten blir utsatt med nesten en måned :(

Endret av abhoff
Lenke til kommentar
Diverse bilder av Touch HD og software: album 1 - album 2 - album 3

 

I helvete heller! Etter 5 bilder gadd jeg ikke mer. Jævlig irriterende med de pop-up vinduene! :hrm:

 

Haha, var ikke bare meg som hadde det problemet altså :)

Nå vet ikke jeg hvilken nettleser dere har. (Forhåpentligvis ikke den dårligste - Internet Explorer!) Men har dere Firefox, så må dere få installert "Adblock plus". Da slipper dere unna det aller, aller meste av popups, for ikke å nevne reklame. (startsiden.no er for eksempel reklamefri for min del. Så kan man selvsagt også blocke det man vil.)

 

Merket for eksempel null til noe popups på den siden jeg.

Lenke til kommentar
Jeg regner med å få telefonen i morgen, så vi kommer med en sniktitt og deretter en test så fort som mulig.

 

--------------------

Marius Valle

Ansvarlig redaktør, Amobil.no

 

Ok, da vet vi sånn ca når vi vil forvente oss en test.

SUPERT! :D Regner med sniktitten kommer innen morgendagen da, senest fredag.

Og testen kan vel forventes innen slutten av neste helg.

 

Så får vi se om den virkelig klarer å leve opp til våre forventninger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...