Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Helt enig, hvis man spiller det som en average fps shooter så kommer man ikke til å skjønne noe som helst.

FC2 er ikke noe forskjellig fra andre skytespill. Eneste forskjellen er friheten, akkurat slik som Crysis. Man trenger ikke akkurat å skjønne noe som helst for å spille dette. Spillestilen avhenger av personen. Ja, om man tenker muligheter istedet for hindre så åpner spillet seg opp, men det er så mange elementer som hindrer mer enn gleder spillbarheten. "Realismen" de har laget i FC2 ødelegger mer enn det gir innlevelse.

 

Hadde disse tingene vært ordnet før lansering hadde FC2 vært et meget godt spill, men slik som det står nå er det ikke noe annet enn et middels spill.

Og det at du må plukke ut kuler og pinner utav kroppen syns jeg er dritherlig hehe.

Så singleplayeren for meg har vært dritkult sålangt, langt mer vakrere og absolutt bedre gameplay enn Crysis som var dødfødt syns jeg.

Men nå kjøpte jeg spillet her primært for multiplayeren.

Jeg fryktet i fra starten av denne kulegravingen ville ødelegge spillbarehten, noe det også gjør. Som jeg nevnte tidligere, hvorfor skal en sprøyte noe ganger hjelpe. Og andre ganger må du rive ut kulene. Det er ingen logikk i dette i det hele tatt. Bare tilfeldig. Kanskje stilig de første par gangene, men ellers blir det bare en plage og et irritasjonsmoment. Jeg prøver virkelig å like dette, men møter hele tiden idiotisk AI- som aldri klarer å gjøre noe som helst og andre negative ting.

 

Dette spillet har ingenting mot Crysis på både spillbarhet og grafikk. Nå er dette to forkjellige spill, men Crysis har ingen elementer som er plagsom. Det er langt mer gjennomført.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått meg FC2 CE til PS3 nå.. Treeska og alt som fulgte med var råfett.. :D Og har spillt en liten time nå, så har fått meg et førsteinntrykk av spillet. Starten var litt laggy, og ble ganske irritert egentlig, men, etter første oppdrag gikk plutselig alt fint, og spillet fløyt bra. Grafikken er relativt bra, men har sett bedre.. Hadde forventet meg Crysis-grafikk, men det har kanskje noe med at en PS3 ikke takler så bra grafikk. Synes gameplayet var bra, og var litt morsomt at våpene kunne låse seg. Alt i alt har jeg fått et bra førsteintrykk.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det har fått tittelen farcry egentlig? har jo ingenting med det gamle farcy spillet å gjøre..

Spillet er bra teknisk utført, men historien suger.

Er ikke fan av sandbox spill i det hele tatt.

Det er jo egentlig bare en haug med mission med en "hoved historie" som er veldig løs. Minner meg om gta og det spillet med han agenten på øya. (husker ikke helt hva det het).

Nei gi meg god gammeldags historie dreven fps med brett å greier..

Synd jeg er ferdig med crysis cod4 & bioshock. Håper ikke dead space skuffer like mye.

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Til dere som er intresert i litt ytelse:

 

Min PC:

 

E6600 2,4 GHZ

2 GB ram

8800 GTX XT

 

Resultat:

benchjp4.jpg

 

Alt på ultra high og høyeste som mulig, DX10 og 2xAA og 1680x1050

 

Gjennomsnitt: 31,45 FPS (Og dette er etter pcen hadde stått på en liten stund)

 

Kan sikkert score mye bedre hvis jeg restarter PCen osv(dette er for all del ikke no score brifing :p), men bare sier at man trenger ikke all verdens PC for å kjøre dette på fult, min 2 år gamle kasse holder mer enn nok :D

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Interesangt

 

har selv nesten likt system.

 

4GB RAM (667MHz)

2x 8800GTS i SLI (klokka til 650/1200)

2,4GHz (klokka til 2,44GHz)

 

Ligger på 60 i FPS jevnt. Alt på høyeste og 1600 oppløsning.

---------------------------

Angående Crysis. Jeg syntes det var kjedlig og dafft. Helt greit å spill egjennom, men Ailiensene var borte i natta. Men et utrolig flott spill grafikk messig!

Endret av Caliente
Lenke til kommentar
Crysis har ingen elementer som er plagsom.

Må visst ha spilt en annen Crysis enn den du snakker om, fordi på min Crysis så var SP et kjedelig linært spill med aliens(!), en superdrakt som ikke passet i SP, hus som datt sammen hvis du kom borti dem, systemkrav som var alt for høy, AI som var like kjedelig som i alle andre spill.

 

MP derimot var svært underholdende.

Lenke til kommentar

Far Cry 2 hadde vært det perfekte skytespill, hvis det hadde hatt coop. I biljaktene, sniper assault's, oppdrag idet hele tatt; det virker som om spillet er bygd som et coop spill for èn spiller. Nå skal det sies at det er jeevlig gøy å kjøre rundt, drepe noen, ta et dealer-oppdrag og fortsette sånn, men med en person til innpå banen så hadde det her vært så altfor, altfor mye morsommere.

Lenke til kommentar
Crysis er det perfekte eksemplet på at ha ufattelig fet grafikk ikke betyr et bra spill.

 

Age of Conan er også et slikt eksempel, husker så mange tråder der alle hypet opp AoC fordi den hadde den beste grafikken i MMORPG's historie, men grafikk har null å si når du spiller MMORPG, ingen spiller et spill i et år fordi det er pent, det må ha bra gameplay.

 

Greit at utviklere forbedrer grafikken, bare det ikke går ut over gameplay.

Lenke til kommentar
Til dere som er intresert i litt ytelse:

 

Min PC:

 

E6600 2,4 GHZ

2 GB ram

8800 GTX XT

 

Resultat:

benchjp4.jpg

 

Alt på ultra high og høyeste som mulig, DX10 og 2xAA og 1680x1050

 

Gjennomsnitt: 31,45 FPS (Og dette er etter pcen hadde stått på en liten stund)

score.jpg

 

Var det noen som sleit med å bli kasta ut i windows helt uten videre? Skjedde ca hvert 45min.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Crysis har ingen elementer som er plagsom.

Må visst ha spilt en annen Crysis enn den du snakker om, fordi på min Crysis så var SP et kjedelig linært spill med aliens(!), en superdrakt som ikke passet i SP, hus som datt sammen hvis du kom borti dem, systemkrav som var alt for høy, AI som var like kjedelig som i alle andre spill.

 

MP derimot var svært underholdende.

Jeg ser jeg taler for en vegg her når jeg ser uttalelser som dette. Dette blir ikke et kjøp for meg og jeg kommer ikke til å poste mer i denne tråden. Bare glad jeg ikke kastet vekk pengene mine på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...