Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke helt som jeg hadde forventa meg nei, på både godt og vondt.

Har dog ikke spilt så altfor lenge, så skal gi det et par timer til før jeg bestemmer meg for å fortsette eller ei.

 

Edit: Det verste er at jeg fikk en liten "Deja-vu-følelse" fra Soldier of Fortune: Payback når jeg satt i jeepen på begynnelsen. Det gikk kjapt over, men skremmende var det.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg må bare får frem at jeg synes kommentaren på alder var utrolig teit. Jeg tror alderen er uavhengig her. Jeg er over 30 men jeg likte spillet. Greit nok ikke det beste jeg har spillt men godt nok til at jeg har det gøy med det. Jeg kunne sikkert spillt noen av de bedre FPS-spillene jeg har her men når man har spillt igjennom SP-historiene deres flere ganger så hjelper det ikke hvor gode dem er, man går lei, og da er det fint med noe annet.

 

Kommer nok til å fullføre SP-historien i Far Cry 2 i hvertfall en gang før jeg venter på mods.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
når er det at installkoden blir gyldig??

trodde dette skjedde skulle skje i dag.

den blir ikke godtatt hos meg.

 

Min var gyldig i går, så du har nok enten fått en kode som ikkje funker, eller så har du skrevet den feil.

Vær sikker på at du ikkje har byttet om O(o) og 0(null), eller andre bokstaver/tall.

Lenke til kommentar

Synes spillet kan bli litt ensformig, men kommer til å spille gjennom det.

 

Håper det kommer noen mods som kan fikse ting i spillet, som f.eks ta vekk respawn på guard posts, mer realistisk damage på våpen, fikse AIen i spillet (to soldater stod å gikk mot hverandre i en outpost, så jeg kunne bare kjøre forbi uten at de så meg...).

 

Om dette blir gjort, blir det jævlig bra.

Lenke til kommentar

MEN, det som er mest irriterende av alt på hele spillet, det er multiplayer delen. Fy faen, makan til dritt skal du lete lenge etter.

Først må du sitte i ca 10 minutter og vente på at spillet skal finne server for deg. Hvorfor kan dem ikke bruke det "vanlige" systemet? Jeg vil lete etter server SELV, ikke vente i 10 minutter for så å få som svar at det finner ingen server.

Og hvis jeg først er inne på en server, ja, da har vi det morsomt. ^^

 

Satt bak et par sand, hmm, ting. Også snipa jeg alle sammen, fikk sånn 20 kills og 1 death. ^^

Var faktisk en jævel som prøvde å ta av i paraglider, skjøt han i foten først, så skjøt jeg han midt i lufta, mens han fløy rundt som en annen kråke. ^^ Han falt pladask for min deilige sniper. :love:

 

Også gå amok med flammekaster, en mer morsom ting skal du lete lenge etter! xd

Hender ofte at jeg glemmer at jeg er her for å sloss, ikke å tenne fyr på hele slagmarka. xD

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Dette spillet har ingenting mot Crysis på både spillbarhet og grafikk. Nå er dette to forkjellige spill, men Crysis har ingen elementer som er plagsom. Det er langt mer gjennomført.

Denne sitaten alene gir meg utrolig lyst til å kjøpe Far Cry 2, med tanke på at Crysis er gjennomført... kjipt. Hadde det ikke vært for Hellgate tror jeg at jeg aldri har brukt 399,- på noe så fascinerende idiotisk. *flush*

 

Det høres ut som FC2 har mye til felles med STALKER-serien, og det frister enda mer. Bare synd at alle klager på AI'en, siden det er en avgjørende del av slike sandkassespill.

Lenke til kommentar
Dette spillet har ingenting mot Crysis på både spillbarhet og grafikk. Nå er dette to forkjellige spill, men Crysis har ingen elementer som er plagsom. Det er langt mer gjennomført.

Denne sitaten alene gir meg utrolig lyst til å kjøpe Far Cry 2, med tanke på at Crysis er gjennomført... kjipt. Hadde det ikke vært for Hellgate tror jeg at jeg aldri har brukt 399,- på noe så fascinerende idiotisk. *flush*

 

Det høres ut som FC2 har mye til felles med STALKER-serien, og det frister enda mer. Bare synd at alle klager på AI'en, siden det er en avgjørende del av slike sandkassespill.

 

Hehe, om du hater AI så er det bare å spille multiplayer, DET er morsomt.(om du er heldig å finne en server å komme deg inn på ....)

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Dette spillet har ingenting mot Crysis på både spillbarhet og grafikk. Nå er dette to forkjellige spill, men Crysis har ingen elementer som er plagsom. Det er langt mer gjennomført.

Denne sitaten alene gir meg utrolig lyst til å kjøpe Far Cry 2, med tanke på at Crysis er gjennomført... kjipt. Hadde det ikke vært for Hellgate tror jeg at jeg aldri har brukt 399,- på noe så fascinerende idiotisk. *flush*

 

Det høres ut som FC2 har mye til felles med STALKER-serien, og det frister enda mer. Bare synd at alle klager på AI'en, siden det er en avgjørende del av slike sandkassespill.

 

Hehe, om du hater AI så er det bare å spille multiplayer, DET er morsomt.(om du er heldig å finne en server å komme deg inn på ....)

Hvis jeg først skaffer meg spillet kommer jeg nok til å prøve MP-delen, ja. Jeg er litt kresen på akkurat den delen, dog... men siden jeg hørte at opplegget var unikt og originalt kommer det nok til å fungere fint for meg :)

Lenke til kommentar
to soldater stod å gikk mot hverandre i en outpost, så jeg kunne bare kjøre forbi uten at de så meg...

Kanskje er de bare veldig glade i hverandre? :D

 

Jeg har forresten sett akkurat samme bug i STALKER SoC. Der var det 4 vakter som hadde kollidert i hverandre og gikk fortsatt. Jeg måtte skille dem med å starte en samtale med en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...