Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Jeg får ofte en friend request eller to etter at madammen har spilt på live(bruker mic mye). Creepy men ufarlig.

 

Jeg er en rimlig habil drifter i forza 2, og forrige helg var eksen min på besøk, også spilte vi forza 2 mens hun hadde på seg headsettet og jeg spilte. hahahha var helt sykt lol, hun slang dritt til dem hele tia åsånn mens vi drifta forbi på utsiden :D , var helt prizeless. Så driver en kar og maser og maser med friend request, så sier hun tilbake, you can have my msn if you can catch me :D pissa på han og lo og lo :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for et møkkaspill, avinstallerer hele greia.

 

Var da voldsomt til e-rage - PC-utgaven av spillet autopatcher når du starter, du skal ikke ha noe behov for å laste dem ned manuelt.

 

Jeg har faktisk ikke prøvd Multiplayer enda. :|

På den annen side, om Far Cry 2 skal konkurrere med Left 4 Dead om min multiplayertid, tror jeg det kommer til kort.

Lenke til kommentar
På den annen side, om Far Cry 2 skal konkurrere med Left 4 Dead om min multiplayertid, tror jeg det kommer til kort.

Taper mot Fallout 3 og GTA IV (snart) på singleplayerfronten.

 

Men nå skal vel alle flame meg fordi jeg ikke synes det falt i smak. Steam trenger nok en mulighet til å angre kjøp etter en uke eller noe.

Lenke til kommentar

Om dette spillet skal få flere kjangser:

Hvordan fungerer fiendene, dreper jeg en er han død for alltid da eller kommer han tilbake igjen?

Kommer det fler og fler og jeg må gå forbi triggerpunkts for å stoppe det osv?

 

Er det mulig å slette en hel by uten respawns.

Hvordan fungere våpene, jeg plukker opp 50.cal og mister ag3 , kan jeg ikke ha begge? evt kaste kniven? Evt hvordan?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg sliter med et slags problem her, ikke noe stort og vet ikke engang om det er noe galt eller om jeg bare er litt dum. :p

 

Spiller på PS3. Jeg ser mange skriver om at de hører andre snakke. "Problemet" mitt er at jeg ALDRI har hørt noen snakke, og har spilt ganske mye multiplayer (Lvl 8). Noen som vet om det er innstillinger som må slås på, eller om noe er galt? :)

Lenke til kommentar
Om dette spillet skal få flere kjangser:

Hvordan fungerer fiendene, dreper jeg en er han død for alltid da eller kommer han tilbake igjen?

Kommer det fler og fler og jeg må gå forbi triggerpunkts for å stoppe det osv?

Snakker du om utposter eller fiender generelt? De forskjellige utpostene som er plassert rundt omkring i verdenen vil alltid respawne...

 

Er det mulig å slette en hel by uten respawns.

Jeg tviler veldig på at du kan drepe alle folka i en hel by. De vil nok respawne igjen.

Hvordan fungere våpene, jeg plukker opp 50.cal og mister ag3 , kan jeg ikke ha begge? evt kaste kniven? Evt hvordan?

Du kan ha fire våpen; kniv, primary, secondary og special. Primary er blant annet snipere, automatgevær og hagler, secondary er pistoler og maskinpistoler (Mac 10 og Uzi, men ikke MP5...) og special er RPG, maskingevær, mortar og andre ting. Du kan altså ikke ha både .50 og G3, nei. :(

 

Vurderer å spille gjennom singleplayer en gang til (for å plukke opp en del achievments), og lurer på om jeg skal kjøpe den Fortune's pakka. Noen som har kjøpt den og kan si hvordan den funker i singleplayer? Jeg gidder ikke betale 800 MS points (!) for tre våpen og to biler dersom jeg ikke vet at det vil være verdt det. :hmm:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg sliter med et slags problem her, ikke noe stort og vet ikke engang om det er noe galt eller om jeg bare er litt dum. :p

 

Spiller på PS3. Jeg ser mange skriver om at de hører andre snakke. "Problemet" mitt er at jeg ALDRI har hørt noen snakke, og har spilt ganske mye multiplayer (Lvl 8). Noen som vet om det er innstillinger som må slås på, eller om noe er galt? :)

 

Legg meg til , så kan vi sjekke om du hører meg på søndag.

 

Det er jo mange som ikke har mic. De som har mic, har en mørk "høytaler" til venstre for navnet sitt i lobbyen.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt ca 15 % og for litt variasjon så har jeg testa ut map editoren (sjukt fet!).

 

Men jeg har et problem når det gjelder multiplayer og det er at jeg ikke får til å spille over nett. Jeg kan starte en egen server, jeg kan logge inn å søke, men finner ingen servere. noen som vet hva som er galt? har ikke lett uendelig mye rundt, men søkt litt på google og lett på posten..

 

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Far Cry II har vært en skuffelse for min del. Altfor montont. Kunne vært så mye mer. Oppdragene er jo altfor like! Fint landskap og flott grafikk, men det betyr ikke alt her i verden.

Til å begynne med så var jeg fornøyd... har nå kommet meg til andre kartet og utført ett par oppdrag der.

Ett av de første oppdragene der skiller seg positivt ut, men stort sett så er det bare monotont. Det er jo like repetativt som Assasins Creed.

Begynner faktisk å tvile på om jeg kommer til å runde dette spillet.

 

Har fram til ganske nylig klart å lure meg selv til å tvilholde på følelsen av at dette var bra... hadde jo store forventninger all den tid jeg digget FarCry.

Lenke til kommentar

Kommet til andre bretter jeg også, båt oppdraget var rått.

Nå har jeg fått 50.cal og har et eller annet maskingevær med 100 skuddsmagasin som andre våpen + uzi som tredje.

Skaffet en bil som skyter granater fra taket.

 

Da snakker vi imba sniper, ta ut stopp-postene 200 meter fra , så kjøre igjennom. Men uten bra andrevåpen er det helt terror i nærkamp.

 

Er hele farcray sånn? ta oppdrag og utfør dem i samme stil?

Står 50% nå.

Lenke til kommentar

de fleste(75-80%) av oppdragene har mer eller mindre samme utgangspunkt. men så kommer buddy oppdragene inn i bildet og spillet legger veldig opp til at du skal skape din egen opplevelse utifra hvilken måte du velger å utføre et oppdrag. men skal nevnes at sør delen av kartet i fc2 er bedre og mer variert enn i nord. anbefaler å alltid ha med en form for granatkaster/rpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...